כדורגלני העבר ישחקו נגד עובדי קונסוליית מרוקו

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

פריחה רוצה להזמין את תושבי אשדוד לצפות במשחק ידידות יתקיים באשדוד בין עובדי הקונסוליה של מרוקו בישראל ובין שחקנים ותיקים מאשדוד‫, כל זאת לרגל אירוע כבוד בו יתארחו ראש המשרד של מרוקו בתל אביב ועובדיו. השחקנים האשדודים שאמורים לשחק על המגרש בין היתר הם חיים רביבו‫, אלון חזן ונאור גלילי‫. האירוע הוא לכבוד חג הצעירים במרוקו. המשחק ייערך ביום ראשון 22.8.21 בשעה 18:00 במגרש ברובע ב׳. בסיומו ייערך אירוע גדול הכולל הצגה במרוקאית ושירה. האירוע ביוזמת מרקו אטיאס שחקן כדורגל ומאמן בעבר בשיתוף עיריית אשדוד ורשות הספורט

אביבה צדיק כבר בת‫ 75, אבל מוכיחה שכוחה עוד במותניה. אביבה הייתה 30 שנה עובדת עירייה בחינוך בעלה אבי, עובד נמל בעבר, נהנים מאז יצאו לפנסיה. הם מתנדבים פעילים מספר פעמים בשבוע באשדוד במה שצריך חלוקת אוכל או סיוע למוקד 106 בימים של קורונה. אבל התחביב שלהם הוא להיות ניצבים בסדרות, סרטים ופרסומות. אביבה החלה את התחביב לפני בעלה אבי. מאז השניים עסוקים עד מעל הראש בלשחק. את אביבה ניתן לראות מככבת בסידרה האהובה ״ישמח חתני״, בכיכובה של אורנה בנאי‫, איציק כהן‫, עינת שרוף‫, צחי הלוי‫, אוולין הגואל ועוד‫, יא גם הייתה בסרט שבעקבותיו הופקה הסדרה. וגם בסדרה ״חטופים״, ״הכל דבש״ עם פולי ז״ל מהגששים‫, ועוד מגוון של סדרות סרטים וסרטי חוץ ואפילו בפרסומות. אביבה גם משחקת בסדרה המרתקת ״המניע״ על הנער שרצח לפני שנים את משפחתו‫, שם היא משחקת את דודתו וכן‫, בסדרה האהובה ׳היורשת׳‫.

אביבה צדיק בישמח חתני

פריחה רוצה לערוך לכם היכרות עם ד”ר ילנה אביזמר וד"ר דנית כהן, הוטרינריות בכלביה העירונית, שבשל הקורונה, נאלצו לנסוע למקום עבודתה של בעלי הכלבה  'דיוה' המקסימה שמתפקדת מזה 5 שנים ככלבת נחייה. ״הגענו עד מקום עבודתה בהוסטל "בית אלמוג" באשדוד במטרה לתת לה את הטיפול הדרוש. דיוה, עבר בדיקה שגרתית וקיבלה גם חיסונים כולל טיפול  תקופתי מלווה בליטופים ואהבה. ומה יש לדיווה לומר: אין על השירות של המרפאה הרשותית של עיריית אשדוד״.

 אחרי החינה המרגשת‫, בבית משפחת גלבר חיתנו ביום רביעי שעבר חברת מועצת העיר עו״ד הלן גלבר ובעלה אבי גלבר את בנם האמצעי טל‫. הכלה המקסימה אופיר היא בתו של הפעיל החברתי רן כרמי‫-בוזגלו.  החתונה התקיימה ברוב הדר בגן האירועים ״הגבעה״ בגבעת ברנר. את הזוג חיתן הרב צבי יהודה לאו‫, בנו של הרב הראשי לישראל לשעבר הרב מאיר ישראל לאו שאגב, קידש לפני 35 שנים את הורי החתן הלן ואבי. במשפחה של גלבר יש נוהג להיות מקודשים בחופה על ידי רב שהוא משושלת משפחת לאו הצדיקה.

מסיבת החתונה הייתה שמחה במיוחד, האוכל היה משובח והוכן ע״י שף ידוע, השירות היה נהדר והמוסיקה לא הפסיקה עד השעות הקטנות של הבוקר. מהחתונה נסעו הזוג הטרי לבית מלון ״סטאי״ שביפו העתיקה לירח דבש . החתן טל עלה לתורה בשבת חתן מצומצמת יותר בבית הכנסת הרשב״י‫. בין האורחים הרבים שכיבדו את המעמד הפתיע מאוד הראש של אשדוד ד״ר לסרי עם רעייתו ועם עוזרו שמואל דוד. מי שמכיר את הפוליטיקה באשדוד ואת המאבקים בין עו״ד גלבר שהיא אופוזיציה לוחמת ללסרי הרים גבה בהפתעה. מהחתונה של גלבר מיהר לסרי היישר לחינה של בתו של בן זקן ב״אהובת הספן״. פריחה מברכת במזל טוב את הזוג הצעיר

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן