כדורגלן חודש תשרי: לישי ביטון

ממשיכים במסורת בחירת הכדורגלן האשדודי על פי לוח השנה העברי והפעם, הזוכה בתואר בחודש הכי מיוחד בשנה, לישי ביטון ("שימחתם אותי מאוד"), קפטן, סמל וקשר קבוצת האדומים אשדוד. האיש שכולם אוהבים לאהוב

צילום: רז זהבי
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

מדור הספורט של אשדוד10 מקדם בברכה את חודש 'מרחשוון' ומאחל חודש טוב לכל בית ישראל. כמיטב המסורת, אנחנו ממשיכים לבחור את כדורגלן החודש האשדודי על פי לוח השנה העברי והפעם שחקן חודש תשרי הנבחר, הוא לא אחר מאשר קפטן האדומים אשדוד, לישי ביטון בן ה-31, שמוביל את קבוצתו למקום השני בטבלה באופן מדהים ומקבל מחמאות מכל עבר. אז קבלו עם הרבה הערכה וכבוד את הסמל ואהוב הקהל, או במילים אחרות מעולם הקלפים- 'נסיך לב אדום'.

בעידן בו אין משמעות לסמל שעל החולצה ורק הכסף מדבר, הקשר המחונן מביא תרבות אחרת. הוא נמצא במועדון מיום הקמתו בליגה ג', היה שותף בכיר בהעפלתה עד לליגה הלאומית ובעקבות כך, הוא נחשב לסמל הגדול של הקבוצה ולאהוב הקהל הבלתי מעורער. מבחינה מקצועית, העונה הוא משחק לראשונה בליגה מקצוענית והוא עושה זאת בצורה מעוררת השתאות ונראה כי ככל שהקריירה שלו מתקדמת, הוא מעלה את רמתו. בקיץ האחרון הוא קיים מבחנים במ.ס אשדוד והייתה איזושהי תקווה שנוכל לראות אותו בליגת העל, אך בסופו של דבר הוא נשאר במדים האדומים וטוב שכך, משום שלביטון יש תפקיד מפתח בקבוצה המלהיבה של הלאומית עד עתה.

 אם נתייחס לחודש האחרון שזיכה אותו בתואר כדורגלן חודש תשרי שלנו, נגלה שלישי ביטון פתח בהרכב האדומים בחמשת המחזורים הראשונים של העונה, כבש שער נהדר אחד מנקודת הקרן והנהיג את הקישור האדום בצורה נהדרת. את כל זה הוא עושה בצניעות ראויה לציון, מה שגרם לקהל של האדומים אשדוד להתאהב בו מהרגע הראשון. בכדורגל האשדודי לא קיים שחקן שמקבל כל כך הרבה אהבה והערכה כמו שביטון מקבל וחלומם הגדול של האוהדים האדומים הוא לראות אותו בליגת העל דרך הדלת הקדמית, יחד עם קבוצתו וגם אם זה נראה תסריט קצת מופרך, עם כמות האהבה שביטון מקבל, לצד המקצוענות שלו, השמיים הם הגבול עבורו ועבור קבוצתו.

לישי ביטון: "נמצא בבית הכי חם שיש"

בשיחה עם כתב "השבוע באשדוד" הגיב ביטון לבחירה בו ככדורגלן החודש וסיפק תובנות נוספות לגבי פתיחת העונה שלו ושל קבוצתו, לגבי היותו סמל ולגבי המטרות של הקבוצה העונה.

מה דעתך על הבחירה בך לכדורגלן החודש?

"אני מאוד מודה לכם על הבחירה, שימחתם אותי מאוד ומקווה בעזרת ה׳ להמשיך את היכולת הטובה האישית והקבוצתית".

איך התחושה להבקיע מנקודת הקרן?  איזה תגובות קיבלת על הגול?

"נתחיל מזה שזה פעם ראשונה שאני כובש מנקודת הקרן. אני עובד הרבה על מצבים נייחים באימונים ומנסה תמיד להכניס את הכדור לאזור המסוכן (תיבת ה-5). קיבלתי הרבה מחמאות על הגול ,למרות שחלק אומרים שהכדור נגע במישהו אבל אותי זה לא מעניין. אני שמח שהכדור נכנס לרשת ובסופו של דבר הפכנו את התוצאה ועשינו ניצחון חשוב מאוד להמשך הדרך".

כולם רואים אותך כסמל של הקבוצה. איך אתה מרגיש בנוגע לכך?

"העונה הזאת זאת העונה השביעית ברציפות שאני נמצא בקבוצה מאז היווסדה. זה לא סוד שאני מאוד מחובר למועדון ולאוהדים היקרים שלנו ,והקהל והמועדון הזה נותנים להרגיש כל הזמן שאני סמל ואני נמצא בבית הכי חם שיש".

"כיף לשחק עם הקבוצה שעשיתי איתה דרך ארוכה בליגה הלאומית אנחנו ברוך ה׳ התחלנו את העונה לא רע בכלל לקבוצה חדשה בליגה ואני מקווה שנמשיך את היכולת הזאת גם בהמשך. לדעתי יש הבדלים בליגה הזאת מליגה א׳, כי דבר ראשון זה ליגה מקצוענית שאתה מתעסק רק בכדורגל, אנחנו מתאמנים יותר מקבוצה בליגה א׳, והדבר השני זה הקצב של המשחק הוא שונה ומהיר יותר ויש המון קבוצות איכותיות".

לסיום, שאלת מיליון הדולר. האם יש לכם סיכוי להגיע לליגת העל?

"המטרה העיקרית שלנו זה להישאר בליגה ! נבנתה פה קבוצה של צעירים יחד עם שחקנים ותיקים ומנוסים והמטרה שלנו היא לשמור על המצב הקיים ולהמשיך לאסוף נקודות , ללמוד את הליגה , להשתפר כקבוצה ולהמשיך לשחק כדורגל צנוע,  מהנה וחיובי."

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן