הקרב על השם הפועל

אוהדי האדומים יצאו השבוע לקרב על השם המיתולוגי הפועל אשדוד. להלן קצת סדר בבלאגן

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

לפני כ‫-6 שנים כשהאוהדים החליטו להקים מחדש את הפועל אשדוד, היא נרשמה בהתאחדות בשם "הפועל בני אשדוד". כעבור זמן קצר מאוד התגלעו חילוקי דעות והאוהדים פרשו מהעמותה והקימו קבוצה חדשה שנרשמה בהתאחדות בשם א.ס אשדוד (אגודת ספורט). אוהדי הפועל אשדוד המיתולגית הפכו לחלק ממנה בעוד הפועל בני אשדוד נשארה קבוצה קטנה ללא קהל ועד עצם היום הזה משחקת בליגה ג׳‫.

בשנתיים הראשונות האדומים היו שייכים למרכז עוצמה והגישו בקשה למרכז הפועל להצטרף אליה. העניין הגיע לפיתחו של בית המשפט המחוזי, כי מרכז הפועל סירב בהתחלה שיהיו באשדוד שתי קבוצות הפועל. עד לאותה העת על מדי הקבוצה היה רשום הפועל אדומים אשדוד למרות שבהתאחדות הקבוצה  רשומה כאמור, כא.ס אשדוד. העניין הוסדר בהסכם פשרה בין העמותה למרכז הפועל בכך שעל החולצה יהיה רשום הפועל אדומים (ללא איזכור אשדוד) כי בני אשדוד מליגה ג' התנגדה‫.

ההתאחדות לכדורגל מצדה סירבה, כי לפי התקנון שלה לא ניתן לקרוא לקבוצה על שם צבע. וכך זה היה עד שהקבוצ_ עלתה השנה לליגה הלאומית. כאן החל מחול שדים שהמנהלת התנגדה לכך שהקבוצה תשחק עם סמל שמזכיר את סמל הפועל‫.

בנוסף, על הסמל היה את המספר 1957 שמציין את שנת ההקמה של הפועל אשדוד המיתולגית, ובמנהלת סירבו שגם זה יופיע כי זה עלול להטעות. לכן הסמל שונה לגמרי ובסמל הנוכחי אין ולו איזכור קל לסמל או לשם הפועל. לכן יצאו האוהדים למאבק על השם ועל הזהות כנגד ההתאחדות והמנהלת. מדור הספורט של השבוע באשדוד ממשיך לעקוב אחר ההתפתחויות‫.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן