כבוד: מישאל וקנין ימונה ליו״ר מיזם הסיבים האופטיים IBC

וקנין גדל באשדוד ושימש בן היתר עורך בעיתון ״ידיעות״ המקומי, כיועץ כלכלי לשר האוצר סילבן שלום ובתפקידים בכירים, שהאחרון הוא שימש חבר דירקטוריון חיצוני ב׳מגדל׳ ביטוח

צילום: אוראל כהן, כלכליסט
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

מישאל וקנין אשדודי ממשיך ללכת מחיל לחיל. לאחרונה הוא נבחר ליו״ר מיזם הסיבים האופטיים IBC. זאת לאחר שבעלי המניות של מיזם הסיבים האופטיים IBC – סלקום, HOT, קרן תש״י וחברת חשמל – החליטו למנות את מישאל וקנין לתפקיד יו״ר הדירקטוריון החברה.

וקנין גדל באשדוד ונחשב מבטיח כבר מגיל צעיר. הוא כלכלן ומשפטן, איש עסקים וברזומה שלו תפקידי מפתח בהם הצליח. הוא שימש כעורך במקומון באשדוד של ‪“ידיעות אחרונות‪”. כן כיהן כיועצו של שר האוצר דאז סילבן שלום. בנוסף כיהן, בין היתר מנהל השקעות באלרון, סמנכ"ל בסלקום, שותף בחברת התוכן הסלולרי ׳לוגיה׳, דירקטור בשורה של חברות ציבוריות, בהן נכסים ובניין, וכן דירקטור ב׳דויטשה׳ בנק ישראל. תפקידו האחרון, ממנו יצטרך לפרוש כדירקטוריון (ד״ח״צ) חיצוני בחברת הביטוח ״מגדל״ היות ולפי חוק הריכוזיות, לא ניתן לכהן במקביל בדירקטוריון של חברת ריאלית משמעותית ושל חברה פיננסית משמעותית. IBC נחשבת לחברה ריאלית משמעותית ואילו מגדל ביטוח היא חברה פיננסית משמעותית.

 בתפקידו האחרון במגדל נחשב וקנין לדמות בעלת דעות עצמאיות, ובשל כך הוא זוכה להערכת הרגולטור, רשות שוק ההון, שעוקב באדיקות אחר הנעשה בדירקטוריון חברת הביטוח.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן