עצוב: חנות "הכל כלול" באשדוד נשרפה כליל

בליל שישי פרצה שריפה גדולה בחנות ׳הכל כלול׳ במרכז המסחרי של רובע ד׳, לאחר שעות רבות הצליחו לוחמי האש להשתלט על השריפה, שפרצה ככל הנראה כתוצאה מקצר חשמלי במזגנים של חנויות. המשטרה עצרה תושב אשדוד בחשד שבזז חנות למוצרי חשמל שנשרפה

צילום: דוברות המשטרה
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

לקוחות החנות "הכל כלול" במרכז המסחרי של רובע ד׳, היו המומים כשהגיעו השבוע למקום ונדהמו לראות כי החנות האהובה עליהם עלתה כולה באש. כלום לא נותר פרט לחנות מפוייחת. השריפה פרצה בליל שישי, סמוך לשעה 02:00 אחר חצות. דיירים מהבניינים הסמוכים למרכז המסחרי הוותיק התעוררו בבהלה משנתם לשמע קולות הפיצוץ.

במוקד 102 של מחוז דרום קיבלו הודעה על זיהוי עשן במבנה ברח חיים משה שפירא ברובע ד'. מדוברות כיבוי האש נמסר כי בהגעת הצוותים למקום הבחינו הלוחמים בעשן רב שיוצא מחנות כלי בית מיד מפקד המשמרת ביצע הערכת מצב בחלק האחורי של המבנה והבחין שהאש מסכנת חנויות נוספות ויש צורך בצוותים נוספים. עד מהרה גם הוחלט להפעיל פקודת מכת אש. צוותים ממחוז מרכז וסיוע מחוז דרום הוקפצו לאירוע. גם מפקד המחוז ומפקד התחנה לקחו גם חלק באירוע. מפקד התחנה דיווח "עיבוי הכוחות היה חיוני המשימה העיקרית מניעה ובלימת האש לכלל המתחם. יש לציין המתחם הוא במספר קומות לוחמי האש פרצו מספר חנויות לטובת שלילה של שריפה בחנויות נוספות" .

בסופו של דבר ולאחר עבודה רבה הצליחו לוחמי האש להשתלט על השריפה. למרבה המזל לא היו נפגעו חיי אנשים, אך נזק רב נגרם לחנות "הכל כלול”, ככל הנראה הגורם לשריפה הוא קצר חשמלי  במזגנים שבאחת החנויות.

המשטרה עצרה חשוד שבזז חנות חשמל

תושב אשדוד בן 23, נעצר בחשד כי ניצל לכאורה את העובדה שלוחמי האש נאלצו לפרוץ חנויות הסמוכות על מנת לכבות את האש, וניסה לבזוז לכאורה מוצרי חשמל מאחת החנויות במקום השריפה. פעולה מהירה של השוטרים עצרה אותו. למוקד 100 של המשטרה התקשר אזרח בשעות הלילה שלאחר השריפה, שדיווח כי הוא מבחין  כי בחנות החשמל שבוזזים אותה וגונבים ממנה מוצרים.

השוטרים  שהגיבו במהירות, הצליחו לאתר רכב שנראה נמלט מהאזור ודלקו אחריו  עד למעצרו, והצליחו לעצור את מי שחשוד כי נהג לכאורה ברכב לאחר שניסה להימלט. בחיפוש ברכב איתרו השוטרים מוצרי חשמל חדשים בשווי אלפי אלפי שקלים שעל פי החשד נגנבו מהחנות.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן