כבוד לשייטים האשדודים

בימים אלה מתקיימת אליפות אירופה לשייט בדאבלין, בירת אירלנד. בנבחרת נמצאים האשדודים אורי שושן ומיה פילניק, לצד אשדודי נוסף, המאמן רועי יחיא. ראש העיר לסרי: "אתם דור העתיד שלנו"

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

לצד האולימפיאדה שהסתיימה בתחילת השבוע וסיפקה לנו חמישה ספורטאים אשדודיים שהתחרו בה, בימים אלה מתקיימת אליפות אירופה לשייט נוער, בבירת אירלנד, דאבלין. שניים מתוך שבעת השייטים של נבחרת ישראל וגם המאמן, רועי יחיא, הינם אשדודים.  אורי שושן ומיה פילניק, הם שני השייטים שלנו, שהם סגני אלופי ישראל בשייט בדגם לייזר 47.

שניהם החלו את דרכם ומתאמנים גם היום במסגרת אגודת מכבי אשדוד, במרכז לחינוך ימי בעיר, תחת ניהולו המסור של אשר פרג'. אורי ומיה נחשבים לשייטים מוכשרים, בעלי התמדה והשקעה גדולה בתחום וצפוי להם עתיד ורוד בתחום, גם בבוגרים.

ראש עיריית אשדוד ד"ר יחיאל לסרי כתב על כך: " בימים אלו, של גאווה לאומית מהישגי ספורטאינו בטוקיו, אני גאה שצומח כאן דור צעיר של ספורטאים וספורטאיות, שחלקם יהפכו לאלופים אולימפיים. מיה ואורי, אתם דור העתיד שלנו וכבר בגילכם הצעיר מוכיחים את כוחה של ההתמדה. בשמי ובשם תושבי אשדוד, אני מאחל לכם בהצלחה רבה באליפות העולם".                                                              

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן