כבוד לאשדודי: תא"ל במיל' אשר בן לולו יוביל את פרויקט המים בין ישראל וירדן

תא"ל במיל אשר בן לולו נולד וגדל באשדוד. שימש קצין קרבי בכיר בצבא. רק השבוע סיכם 20 שנה למבצע חומת מגן תחת פיקודו של הרמטכל כיום אביב כוכבי אז מחט צנחנים.במסגרת תפקידו כפרויקטור, יוביל בן לולו את עבודת המטה על פרויקט אספקת המים לירדנים. שיהיה לו בהצלחה בתפקיד החדש

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

בן לולו (51), בעל תואר ראשון במדעי המדינה ומזרח תיכון מטעם האוניברסיטה העברית, תואר שני במדעי המדינה ומזרח תיכון מאוניברסיטת חיפה, בוגר המכללה לביטחון לאומי (מב"ל) והמכללה של צבא ארצות הברית למנהיגות- פורט לוונוורת' (CGSC). בתפקידו האחרון בצה״ל שימש בן לולו כראש מטה פיקוד צפון.

במסגרת תפקידו כפרויקטור , אותו קיבל לאחר שזכה במסגרת מכרז של החברה שבבעלותו,יוביל בן לולו את עבודת המטה על פרויקט אספקת המים לירדנים.

בחודש נובמבר האחרון חתמה שרת האנרגיה, קארין אלהרר, עם מקביליה בממלכת ירדן ואיחוד האמירויות על מסמך הצהרת כוונות היסטורי במסגרתו ירדן תייצר ותמכור חשמל ירוק לישראל ומדינת ישראל תמכור מים לירדן בהספק של עד 200 מלמ"ק לשנה.

עוד נקבע במסמך כי עד ספטמבר 2022 יציגו הצדדים את מאפייני הפרויקט וחלופותיו. על כן, הוקם צוות היגוי בראשות מנכ"ל משרד האנרגיה, ליאור שילת, שבחר את תא"ל במיל' אשר בן לולו לשמש כפרויקטור שיוביל את הנושא בהתאם להסכם בין המדינות. בן לולו ירכז את עבודת צוותי העבודה של הצד הישראלי וזאת על מנת להבטיח את ביצועו של הפרויקט על הצד הטוב ביותר.

בן לולו מביא איתו ניסיון רב בניהול פרוייקטים

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן