יו"ר ההסתדרות ארנון בר דוד: "שמח על התמיכה של יעקב שטרית במועמדותי לראשות ההסתדרות"

יו"ר הסתדרות העובדים הכללית, ארנון בר דוד, מקבל חיזוק משמעותי מאוד בתמיכה בו: בכיר הליכוד מאשדוד, יעקב שטרית, הודיע כי יתמוך בו בבחירות שייתקיימו במאי השנה מול עופר עיני @ בר דוד: "שטרית איש מדהים, אשדודי שורשי. נפגשנו ושמחתי שהביע בי תמיכה לראשות ההסתדרות. יחד עם חיים שייב, מאיר בן גוזי ואיריס נפתלי זה שילוב מנצח". שטרית: "אני מצטרף לעשייה במרחב ואתמוך ביו״ר ארנון בר דוד וביו״ר מרחב אשדוד חיים שייב״

בר דוד שייב ושחקן חיזוק שטרית.
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

בחודש האחרון ניסה עופר עיני לאתר מועמד שיתמודד מטעמו ליו"ר מרחב אשדוד, מול חיים שייב. מרחב אשדוד נחשב לאחד הגדולים בארץ, והוא נחשב מאוד בעיני המתמודדים, בהקשר לכוח ההשפעה שלו בבחירות. עד כה עיני לא הצליח. הוא גם ביקש תמיכה משטרית, שהודיע, כאמור, כי יתמוך בבר דוד. בשיחה עם אשדוד10 ו"השבוע באשדוד" אמר ארנון בר דוד: "אני שמח שיעקב שטרית הודיע על תמיכה בי. יחד עם חיים שייב, מאיר בן גוזי ואיריס נפתלי, זה שילוב מוצלח ואין לי ספק שניקח בגדול את מרחב אשדוד".


ואכן השילוב הזה, ככל הניראה, מסיים את הסיפור של עיני במרחב אשדוד. כל הכוחות אמורים להוביל למטרה אחת: ניצחון גדול של בר דוד במרחב אשדוד. שטרית שהצטרף לבר דוד, משלים את מלאכת הניצחון הצפוי. נזכיר, ששטרית ניהל בעבר את מטה הבחירות של שלי יחיימוביץ, בהתמודדותה מול אבי ניסנקורן והביא, לדבריו, להישג משמעותי עם תמיכה של 45% בבחירות למרחב אשדוד. לפני כחודשיים הוא התפקד כעצמאי להסתדרות, אבל הוא, כמי שנרתם תמיד מסייע רבות בתפקידיו הציבוריים לעובדים השכירים במקומות העבודה במרחב אשדוד. באחרונה קיים שטרית מספר פגישות חשאיות עם בר דוד שבסופן הוא הודיע כי יתמוך בו ויסייע לניצחונו במרחב אשדוד.
ארנון בר דוד יו״ר ההסתדרות בשיחה עם אשדוד10 נשמע מרוצה מהחיבור שלו עם שטרית. ״יעקב שטרית הוא איש מדהים, אשדודי שורשי. נפגשנו ושמחתי, שהביע בי תמיכה לראשות ההסתדרות ואנחנו מתחילים דרך משותפת. שטרית הוא אדם ראוי. תמיכתו בעצם משלימה את התמיכה הגדולה שיש לי במרחב אשדוד. יש לי תמיכה מקיר לקיר. אין לי ספק שאזכה ברוב גדול במרחב אשדוד. הרבה שנים אני פועל שם, גם כיו"ר הסתדרות וגם בתפקידיי הקודמים. אני אוהב את אשדוד ואת התושבים".
ש. אז חיים שייב, מאיר בן גוזי, ושטרית זה שילוב מנצח מבחינתך?
"ברור. חיים שייב הוא איש מדהים, אחד מהיו"רים הטובים שיש בהסתדרות, וותיק, מקצוען ובעל ניסיון בנושא עובדים. יודע להתחבר. על מאיר ידידי, אני יכול לומר עליו שהוא איש יקר, חבר אמיתי, בעל מקצוע, איש הסתדרות, שמקדם המון את נושא זכויות העובדים והגמלאים . ואני רוצה להזכיר גם את יו"ר ועד עיריית אשדוד, איריס נפתלי, תותחית על, אישה נהדרת, שחבל על הזמן. כל אלה ביחד עם שטרית זה שילוב באמת מנצח"

איריס נפתלי. "תותחית על"

גם חיים שייב יו"ר מרחב אשדוד נשמע מרוצה : "אני שמח על החלטתו של יעקב שטרית להצטרף אלינו. יעקב פעיל מרכזי בתחומים רבים בעשיה הציבורית בעיר ועם פוטנציאל לסייע לנו בקידום תהליכים וכן בפתרון סוגיות בהן הוא מכיר את המערכות לעומקן. התמיכה של יעקב יחד עם הפעילים הרבים שהודיעו על תמיכה, מצטרפת לפסיפס שלם ומלא של כל מקומות העבודה באשדוד וכל ועדי העובדים בעיר. אין לי ספק שהתמיכה הגורפת תבוא לידי ביטוי בעוצמה רבה בתוצאה בבחירות. זה קורה כאן ובכל המדינה-ארנון בר דוד ינצח באופן מובהק ,ובתוצאה שלדעתי תהא הגבוהה בתולדות הבחירות להסתדרות".

ש. ומה אומר חתן השמחה יעקב שטרית. אתה מרוצה?
"כן. תראה בפעם הראשונה שפגשתי את ארנון בר דוד הבנתי מי האדם הנכון במקום הנכון להמשיך ולהוביל את הסתדרות העובדים. העובדים ברחבי הארץ והעובדים במרחב אשדוד בפרט רוצים להתפרנס בכבוד עם ביטחון תעסוקתי, רוצים אוזן קשבת בטח ובטח בתקופה כזאת מאתגרת כשאנחנו נמצאים במשבר הקורונה. פגשתי אדם שלא מחפש פירסום אלא מגיע לעבוד קשה כדי לקדם את העובדים, יש הרבה מה לעשות בשביל העובדים, גם לשפר ולחזק לכן אני מצטרף לעשייה ואתמוך ביו״ר ארנון בר דוד וביו״ר מרחב אשדוד חיים שייב״.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן