ישראל קטורזה בתפקיד חדש

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

הבדרן והשחקן ישראל קטורזה שהפך לאחד הקולות הכי בולטים ונוגעים מקרב האמנים במחאת התרבות, דרך הופעותיו בהפגנה, בוועדת הקורונה וברשת, הצטלם השבוע לתפקיד אורח בסדרת הילדים החדשה ׳לבד בבית׳׳. ״היה לי הכבוד לשחק מוול שחקן ואיש מקסים יעקב בודו, אני מאחל לו אריכות היום״, הוסיף קטורזה. פריחה מצפה לסדרה, שתוקרן בקרוב על מסכי הטלוויזיה. 
 פריחה מורידה את הכובע בפני הפעיל החברתי סער גינזבורסקי על השתתפותו במחאה החברתית. כבר פעם רביעית שהוא יוצא במוצאי שבת לצומת עד הלום חמוש במסיכה שחורה עם הכיתוב ״מנותקים נמאסתם״ ולבוש בחולצה שחורה עם כיתוב סיסמאות המחאה.סער כבר הספיק לעלות לירולשים להפגנה בבלפור יחד ב בנו הראל כדי למחות מול ביתו של ראש הממשלה נתניהו. לשאלת פריחה עד מתי יפגין? הבטיח גינזבורסקי ״ עד שביבי יתפטר״‫.‬.

‫(‬צילום‫:‬ מוטי קדוש‫)‬

פריחה שמעה שברביעי האחרון נפגשה שרון מרק סגנית ראש העיר וחברת הכנסת ויפעת שאשא ביטון, זו שעשתה ׳בית ספר׳ לכמה מבכירי הליכוד, בשיחה צפופה בכנסת על מנהיגות נשית וחינוך. פריחה מפרגנת לכוח הנשי.

כמידי ראש חודש, גם החודש חיים שייב יו״ר הסתדרות מרחב אשדוד בדרום, יחד עם סגנו מאיר בן גוזי, נסעו לקברי הצדיקים של בבא סאלי בנתיבות. הפה של שייב: ״אצלנו זה נוהל כל חודש אנחנו נוסעים לקברי צדיקים ומבקשים בריאות ופרנסה טובה״. פריחה מוסיפה יצאתם צדיקים…

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן