בפעם השישית ברציפות: קבוצת יאנג אשדוד אלופת המדינה בקריקט

יאנג אשדוד עשתה זאת שוב: ניצחה ביום שבת את אריות לוד והבטיחה אליפות שישית ברציפות. הנשיא ששון בנימין: "הבטחנו וקיימנו. כל אחד מהשחקנים 'ווינר'"

צילום: דניאל אברהם
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

קבוצת יאנג אשדוד בקריקט ממשיכה להביא הרבה כבוד לעיר ולהוביל את ענף הקריקט בארץ. ביום שבת בבוקר היא אירחה בספורטק באשדוד, את קבוצת אריות לוד והצליחה לגבור עליה, בתוצאה 206- 168, כאשר 10 משחקני לוד נפסלו במהלך המשחק, מול 6 פסולים מיאנג אשדוד. הניצחון היקר הבטיח ליאנג אשדוד את תואר האליפות, השישי שלה ברציפות, כאשר לסיום העונה נותר מחזור אחד, בו אמורה יאנג אשדוד לצאת למשחק חוץ בבאר שבע. בימים הקרובים יחליטו בקבוצה כיצד ובאיזה מתכונת לחגוג את תואר האליפות היקר.
על תזמורת הקריקט הנדירה של יאנג אשדוד, מנצחים נשיא המועדון, בנימין ששון והצוות המוביל והנאמן שלו, אייבי אהרנס מנהל הקבוצה וחברי ההנהלה משה אהרנס ואייבי אשטון. השחקנים המצטיינים העונה בשורות הקבוצה היו 'אנו', קפטן הקבוצה וסגנו, שמואל מוזס, שדאג להצלחת הקבוצה והעניק לה את כל לבו. גם השחקן הבכיר ריימונד אשטון תרם רבות מנסיונו והיה אחד ממנהיגי הקבוצה. שחקן נוסף שבלט השנה, הוא סאני אליעזר, שנחשב לאחד מהזורקים הטובים בליגה ויחד עם שחקן החיזוק רושן ואישרה, יצרו חלק קדמי אימתני ליאנג אשדוד. גם השחקן נדב רזפורקר, שהעונה הייתה הראשונה שלו בקבוצה תרם לה רבות. ראוי לציין גם את שגיא רזפורקר שלקח אחריות בתקופת הקורונה ועודד ללא הרף את שאר השחקנים. למעשה, כל שחקני הסגל של יאנג אשדוד הם מצטיינים ויחדיו הם יצרו תלכיד מגובש, ממושמע, מוכשר, תוסס, צנוע, רעב לתארים וכזה שנמצא בהתפתחות מתמדת.


נשיא הקבוצה ששון בנימין אמר לאשדוד10 בסיפוק: "הרגשה נפלאה. זה הישג אדיר. השנה היינו חייבים לקחת את האליפות עבור אבא שלי ז"ל, שנפטר לפני פחות משנה. אמרנו 'נעשה את כל המאמצים לשמור על הכתר'. כל אחד מהשחקנים ווינר. אין לי מילים. הם עושים עבודה נפלאה. כל אחד עושה את עבודתו. השחקנים וההנהלה עובדים קשה. החבר'ה מאוד מלוכדים ומגובשים. כולם רוצים לתת מעצמם 200 אחוזים, כיוון שיש להם את התנאים המקסימליים. ההתחלה הייתה קשה. הפסדנו במשחק הראשון, אבל מאז לקחנו את המושכות לידיים. יש לנו עוד משחק אחד בבאר שבע, שהוא לא קובע הרבה. המשחק נגד אריות לוד היה נפלא, מול קבוצה טובה, עיקשת וספורטיבית למופת. באו לחצו ידיים וכיבדו אותנו ואמרו לנו שאכן, מגיע לנו כל הכבוד על ההישג האדיר".
מגיעה גם מילה טובה לרשות הספורט העירונית, אשר משקיעה בהתפתחות ענף הקריקט בעיר ומקיימת שיתוף פעולה מלא עם אגודות הקריקט בעיר בכדי לקדם ולפתח אותן. המנכ"ל, יורם אסרף, הסמנכ"ל ניסים דוק, בני חזקיה ואלון חזן שמסייעים לתחום רבות ותורמים מניסיונם על מנת שהענף ישאר בתודעה הציבורית.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן