אמסלם: "יישר כח לראש העיר אשדוד, למנהלים, למנהלות הרובעים, ולעובדי העירייה על שירות יעיל ואפקטיבי לתושבים"

ממ"ק ראש העיר אשדוד אבי אמסלם בטור מיוחד:"בתקופה זו ולאור המצב חובה עלינו לנהוג באחריות המתבקשת, לחזק את הרוח ואת האמונה בצדקת הדרך, ולהרבות באהבת חינם"

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

תושבים יקרים,

בשבת וחג שמחת תורה חווינו יחד עם כל עם ישראל את אחד מהרגעים הקשים ביותר בארצנו, 20 ימים חלפו מהיום השחור ההוא, כולנו בהלם והלב שותת דם לנוכח הזוועות הבלתי נתפסות, החללים והנרצחים הרבים – אך עם ישראל שעבר אינסוף רדיפות בגלויות השונות יוכל גם לאוייב האכזר הזה, אנו נקום מהמכה הקשה שספגנו ואין ספק שבעזרת השם נראה ישועות וניסים גדולים ונצא מהמצב הזה חזקים ומאוחדים. עם ישראל חי וקיים ואינו מפחד מדרך ארוכה. המשבר הזה צריך לסמן לכולנו נקודת יציאה לדרך חדשה, זהו זמן לאחדות השורות בינינו, לחיבור ואהבת חינם במקום פירוד ושנאת חינם. עם ישראל שבע ממחלוקות וזה הזמן להתאחד, ויפה שעה אחת קודם.

בשבועות האחרונים השתתפתי לדאבון הלב בהלוויות רבות של נרצחי הטבח וחללי המלחמה, ניחמתי בבתי אבלים ותמכתי במשפחות שיקירהן נפצעו, אמנם הלב נקרע לנוכח הסיפורים הקשים והכואבים, אך לצד זה ישנה נחמה קטנה בתוך ים השכול הנורא בדמות האחדות שלנו וההתגייסות של כלל הציבור לטובת המשפחות האבלות, ולטובת המשפחות שפונו מעוטף עזה ומהערים שדרות ואשקלון. קשישים ונערים, נשים וילדים, דתיים וחרדים כולם התגייסו שכם אחד לטובת המערכה. רק האחדות והלכידות של העם שלנו הם אלה שיביאו אותנו לניצחון בקרב ולניצחון האור על החושך.

מתחילת המלחמה, מידי יום, מתקיימות בחמ"ל העירייה הערכות מצב יומיות בראשות ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי שבהן נשקלים ונדונים כלל הצרכים העולים מן השטח על ידי ראשי המכלולים השונים. גם בדיונים הללו עולים צרכי כלל ציבור תושבי העיר וכולם מקבלים מענה ראוי. יישר כח לראש העיר, לראשי המנהלים, לראשי מנהלות הרובעים, ולעובדי העירייה המסורים והאכפתיים שעושים לילות כימים בשגרה ובחירום למען תושבי העיר ולמען מתן שירות יעיל ואפקטיבי לכל תושב.

חשוב להדגיש שבמקביל ללחימה בדרום, המצב תחת שליטה מלאה, כלל הרשויות לרבות כוחות הביטחון וההצלה, העירייה ופיקוד העורף ערוכים ופרושים בצורה מיטבית לכל מצב שייווצר. בעניין זה רובצת עלינו אחריות כבדה מנשוא להקפיד על כל כללי הבטיחות והמיגון של פיקוד העורף, אלה הוראות שנכתבו בדם והן קריטיות ומצילות חיים.

ברצוני להביע תודה והוקרה עצומה לכל כוחות החירום, מתנדבי מד"א ואיחוד הצלה, למתנדבי זק"א המלאכים שמסרו נפש על כבוד המת, לכוחות הביטחון, החיילים והשוטרים האהובים שלנו שעומדים על המשמר להגן ולחרף נפשם למעננו, וכמובן לחברי לסיעה, מפקד זק"א מרחב לכיש, הרב אבי דרעי שבמשך ימים ארוכים פינה מאות חללים במסירות שאין כמותה בכל יישובי העוטף.

בתקופה זו ולאור המצב חובה עלינו לנהוג באחריות המתבקשת, לחזק את הרוח ואת האמונה בצדקת הדרך, לטעת תקווה ואמונה בלב כולם ש"לא יטוש ה' עמו", לחזק את החוסן המנטלי והאישי של כל אחד במידת האפשר ולהרבות באהבת חינם.

כולנו תפילה ותקווה שבעזרת השם יחד ננצח את המערכה העומדת בפנינו, נישא תפילה לשמירת כל חיילי צבא הגנה לישראל ואנשי כוחות הביטחון העומדים על משמר ארצנו באוויר ביבשה ובים, ייתן ה' את אוייבנו הקמים עלינו ניגפים לפניהם, ויתקיים בנו מאמר דוד המלך ע"ה בתהילים "חַרְבָּם תָּבוֹא בְלִבָּם וְקַשְּׁתוֹתָם תִּשָּׁבַרְנָה", והפסוק מנביא ישעיהו "וְכִתְּתוּ חַרְבוֹתָם לְאִתִּים וַחֲנִיתוֹתֵיהֶם לְמַזְמֵרוֹת לֹא יִשָּׂא גוֹי אֶל גּוֹי חֶרֶב וְלֹא יִלְמְדוּ עוֹד מִלְחָמָה". אמן כן יהי רצון.

בברכת שבת שלום ומבורך.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן