יולדת טוענת: "הרופאים ב'אסותא אשדוד' שכחו פד בגופי"

האישה, באמצעות עוה"ד אברהמי יום טוב וארבל, דורשת פיצויים בסכום של 85 אלף שקלים, וזאת לצורכי פשרה בלבד, בגין "כאב, סבל ונזק נפשי טהור". מבית החולים נמסר "נגיב בהתאם"

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

"במשך חודשיים סבלה אישה לאחר לידה מכאבי בטן עזים ומדימום מהנרתיק, וזאת רק בשל פד שנשכח בגופה במהלך הלידה. כך נטען במכתב דרישה לפני תביעה, ששלחה האישה לבית החולים 'אסותא' באשדוד, באמצעות עוה"ד מורן אברהמי יום טוב ותמר ארבל.

על פי מכתב הדרישה, לפני שנה וחצי ילדה האישה תינוקת בבית החולים 'אסותא' בלידת ואקום, לאחר שבוצע חתך חיץ והודגם קרע שנתפר. שלושה ימים לאחר הלידה, כך נטען, החלה האישה להתלונן על כאבי בטן עזים, עד שלא יכלה לעמוד על רגליה, אך כל הבדיקות שבוצעו נמצאו תקינות.

עוד נטען במכתב, כי רק חודשיים לאחר הלידה, ולאחר שהכאבים לא פסקו והאישה החלה לסבול גם מדימום, היא פנתה שוב לרופאת הנשים בקופת החולים, אלא שהפעם הרופאה שלפה פד מאזור חתך החיץ שבוצע במהלך הלידה.

עו"ד מורן. צילום: גיל טרנוס

במכתב הדרישה טוענות עוה"ד אברהמי יום טוב וארבל, כי השארת גוף זר, פד במקרה הזה, בגופה של האישה היא רשלנות רפואית לכל דבר ועניין.

עוד נטען, כי בשל רשלנות זו נאלצה האישה להיות טרודה בכאבים העזים ובריחות לא נעימים, וזאת במקום לטפל בתינוקת שזה עתה ילדה. בנוסף נטען, כי בשל הקושי לתפקד ולעמוד על רגליה, נזקקה האישה לעזרה מוגברת בטיפול בה ובבתה התינוקת.

במכתב שכבר התקבל בבית החולים 'אסותא' באשדוד, דורשת האישה, באמצעות עוה"ד אברהמי יום טוב וארבל, פיצויים בסכום של 85 אלף שקלים, וזאת לצורכי פשרה בלבד, בגין "כאב, סבל ונזק נפשי טהור".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן