יובל דיין לקחה פסק זמן באשדוד

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

הזמרת משלנו יובל דיין, קצת לא הרגישה טוב בשבוע שעבר, למתעניינים, היא קצת התקררה אז היא החליטה שהיא לוקחת את הרכב ממקום מגוריה בשרון, ומדרימה לעיר הולדתה אשדוד, לחוף המצודה ברובע ט״ו, כדי לנשום אוויר צח. הפה של יובל: ״הטריק של המשפחה מאז שאנחנו קטנים שמי שמתקרר לוקחים אותו לנשום את האוויר של הים. אעדכן אם עזר. שבת שלום מהחוף הכי יפה בארץ…״(לא נגענו).

תנו כבוד לשחקן והדוגמן משלנו, עופר חיון, שהוזמן להשתתף בטקס הדלקת המשואות ביום העצמאות, יחד עם החברים להצגה קזבלן׳, והשחקנים גיא זוארץ וגלית גיאת מתוך ׳בוסתן ספרדי׳, במסגרת מחווה למחזות הזמר הישראליים.

הופ הופ טרלללה, תאחלו המון מזל טוב מיליונרית הצעירה מאשדוד, אנה זק, שחגגה השבוע יום הולדת 22. את הפרידה המתוקשרת מהצמוד בשלוש ושני האחרונות, רועי סנדלר, פלוס חגיגות היום הולדת היא סיכמה באכילת עוגת יום הולדת מלאה בסמיילי ומתוקה במיוחד. אז חוץ  מעוגה והמון מזל טוב מהחברות הטובות בתעשיה, אנה ריגשה אותנו בתמונת ילדות שלה, שהעלתה בסטורי.

ועוד כוכב רשת וצלם אוכל מקצועי מאשדוד, שחגג השבוע יום הולדת הוא גל זהבי – מלכא, שחגג בשבוע שעבר חזר מכמה ימים ביפן הרחוקה עם רשמים היסטרים על היפנים ובעיקר על היפניות, ובישראל חגג עם החברים הטובים שהרימו אותו לכבוד יום הולדתו 30 פעם, כולל אחד לשנה הבאה.

אז כל פעם שהנושא של פער גילים בין בני זוג עולה לכותרות, הראשונה שמקבלת טלפון מהפקות הטלוויזיה היא הזמרת מאשדוד, חנה גור, ששוב הוזמנה השבוע לתוכנית הבוקר של ׳פאולה וליאון׳ בערוץ 12, כדי לספר על הוזגיות שלה עם בעלה בן לוי, שקטן ממנה ב-12 שנים, ולמה כל כך קשה לנו לקבל אישה מבוגרת עם גבר צעיר?

בר רפאלי, הדוגמנית הבינלאומית, מנחת הטלוויזיה, השחקנית ובעצם מה לא, הגיעה השבוע יחד בעלה, הוריה ציפי ורפי, ואחיה ובנות זוגן, בקיצור ׳הרפאליס׳ למסעדת ׳פסקדו׳ באשדוד. הבעלים והשף יחי דאג לפנק את המשפחה.

ואנחנו חייבים לכם עוד כמה תמונות אחרונות מהתחפושות המושקעות של הסלבס, שלא הספקנו להביא לכם בשבוע שעבר. אז קבלו את את מעצבת האופנה שירן אבוחצירא, שעמלה לילות וימים, ותפרה עד השעות הקטנות של הלילה, עבור כל בני המשפחה: הבעל מאיר והבנים יגל, דויד ועמנואל את התחפושת המושקעת של חיילי שחמט, חן אילוז שהשקיעה בתחפושת הפנתרה הורודה, וכוכבת הרשת והדוגמנית ליבר בליליטי, שאמאל׳ה המעצבת ברטה השקיעה ביופי של שמלת נוצות.

מעצבת האופנה שירן אבוחצירא בתחפושת משפחתית שעיצבה חיילי שחמט (צילום: עדי פרץ)

על העיצוב אמאל׳ה ברטה המעצבת. ליבר בליליטי
הפנתרה הוורודה. חן אילוז ובעלה בני פרץ

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן