טרגדיה במסיבת הרווקים: דוד וקנין מאשדוד טבע למוות בבריכה בצימר בצפון

דוד וקנין תושב אשדוד בן 28, טבע בבריכת שחייה בצימר בצפון, אליו נסע עם חברים. הוא הובהל לבית החולים, אך כעבור יומיים נפטר והובא למנוחות באשדוד

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

 רבים ליוו למנוחת עולם את דוד וקנין בן 28 מאשדוד, שטבע למוות. איך אבא יכול לומר קדיש על בנו? איך אמא יכולה להיפרד מבנה האהובה. לוויה קורעת לב בה נפרדו בני המשפחה והחברים מדוד.

 המוות הטראגי התחיל דווקא באירוע משמח. חברים שנסעו לצימר במושב חוסן בגלל המערבי בצפון, ככל הנראה דוד מעד ונפל לבריכה בצימר, מבלי שאף אחד הבחין בכך. צוותי ההצלה שהוזעקו למקום העניקו לדוד סיוע ראשוני, ופינו אותו במצב קשה כשהוא מורדם ומונשם לבית החולים, לאחר שביצעו בו פעולות החייאה. לדברי מכר, דוד היה במסיבת רווקים כשלפתע נעלם. תחילה סברו החברים כי הלך לצימר לנוח, אך למרבה הזוועה הם מצאו אותו בקרקעית הבריכה, משו אותו והחלו בפעולות החייאה, תוך שהם מזעיקים את מד״א, אך זה לא הועיל.

 לדברי פראמדיק מד"א, אדיר אדרי: "כשהגענו למקום הובילו אותנו לבריכה של הצימר כשהגבר שנמשה מהמים ע"י חבריו היה מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה. הענקנו לו טיפול רפואי וביצענו בו פעולות החייאה מתקדמות שכלל מתן תרופות, הנשמות ועיסויים וכאשר ליבו שב לפעום פינינו אותו במצב קשה ולא יציב להמשך טיפול בבית החולים כשהוא מונשם".

 הוא נלחם על חייו במשך יומיים. הוריו הוזעקו לבית החולים. שם נאמר להם כי דוד נמצא במוות מוחי וכי הסיכויים קלושים. ההורים סירבו לנתקו ממכשיר ההחייאה וביחד עם רבים מחבריו התפללו לנס, אך למרות התפילות הרבות דוד נפטר.

 במשפחה היושבת שבעה מתקשים לעכל את המוות הכואב של בנם. הבן שהלך לשמח חתן ולא חזר.

 דוד ז״ל רק בן 28 במותו היה אדם עם שמחת חיים ואהוב על חבריו. הוא עבד עם אביו במרפדיה. למרבה הכאב חייו והתוכניות שתיכנן נקטעו באיבם. דודו של דוד, הקבלן והיזם קובי טוויזר, שהיה המום ממותו הפתאומי של אחיינו, החליט להנציח אותו על ידי קיום תפילות קבועות שחרית ׳מניין דוד׳, (על שם דוד ועקנין ודוד טויזר) בבית הכנסת ״אוהל יצחק״ ברחוב אילת, שעליו היה אחראי בזמנו, רבי יהושע בן טולילה. קובי מבקש שכל מי שיכול להגיע ולהשלים מניין בשעות הבוקר בבית הכנסת ברח׳ אילת, תבוא עליו הברכה. דוד הותיר הורים ואחות יהי זכרו ברוך!

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן