ח"כ לשעבר, דני בנלולו מאשדוד מתכנן מהלך פוליטי גדול בליכוד

זוכרים את חבר הכנסת מאשדוד דניאל בן לולו? בימים אלה הוא מנהל שיחות ומפגשים עם בכירי הליכוד כולל נתניהו. הוא מסיים תואר שני ומנסה להביא למהלך פוליטי גדול. בינתיים הוא לא מנדב מידע האם זה קשור לריצה לכנסת או לראשות העיר אשדוד

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

ח"כ ךשעבר, דני בנלולו מנהל באחרונה שיחות ומפגשים חשובים מבחינתו עם בכירי הליכוד ובראשם ראש הממשלה, בנימין נתניהו אותו פגש בשבוע שעבר במסגרת ערב מיוחד לכבודו של מלך מרוקו בעיר דימונה.

בנלולו נזכיר ,משמש השליח הראשי של קק"ל בצרפת ומרוקו. בשיחה צפופה שהייתה לו עם נתניהו שנחשב למקורבו של בנלולו דיברו השניים על פוליטיקה.

תזכורת, בנלולו שימש כח"כ מטעם הליכוד, והיה מרכז ועדת הכספים. שימש כחבר מועצת העיר אשדוד בשורה של תפקידים ציבוריים בדואר ובמשרדי ממשלה אחרים. בימים אלה הוא מסיים תואר שני במנהל עסקים ודומה שהוא מכין עצמו לתפקיד כלשהו.

ש. בנלולו אתה מתכנן לרוץ שוב לכנסת או אולי לראשות העיר אשדוד?

"עזוב לא מעוניין לענות על שאלות תיאורטיות".

תיאוריה או לא בנלולו שכאמור נמצא בארץ ומנהל גם פגישות עבודה פגש את ראש העיר ירושלים משה ליאון. מה היה תוכן השיחה השיחה? גם בזה הוא לא משתף פעולה.

כאמור,עם ביבי אותו פגש בערב הוקרה למלך מרוקו בדימונה העלו את האפשרות להביא למינויו לשגריר ישראל במרוקו ועל אפשרויות פוליטיות אחרות. תפקיד זה של שגריר ישראל במרוקו הוא חלומו הגדול של בנלולו שנולד שם ולסגור מעגל.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן