חופשות רומנטיות ברמת הגולן

חופשה רומנטית ברמת הגולן והצפון? יש כמה המלצות שלא כדאי לפספס. אנחנו מזמינים אתכם להתארח באזור רמת הגולן, שם תוכלו ליהנות מתיירות כמו שתיירות צריכה להרגיש ולהיחוות. בואו נדבר על אטרקציות ברמת הגולן, מסעדות מומלצות בצפון ועוד.

צילום: pixabay
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

חופשות רומנטיות ברמת הגולן מקבלות גוון אחר בכל עונה. אם אתם מגיעים בקיץ לאזור רמת הגולן, אתם יכולים ליהנות ממסלולי טיולים מאוד מומלצים, שכוללים גם עצירות במעיינות מים טבעיים, אפילו בגייזרים חמים (מים הבוקעים מהאדמה), באגמים ועוד. בחורף, טיולים ברמת הגולן יהיו בניחוח מעט שונה. למעשה, בחורף, תוכלו לצאת לאותם מסלולי טיולים מומלצים ברמת הגולן, ממש אותם מסלולים שהכרתם בקיץ שעבר.

מסלולי טיולים ברמת הגולן בקיץ ובחורף

אם בקיץ נהניתם ממסלול מסוים על אופניים, מאוד מומלץ לצאת לטיולי ג'יפים באותו המסלול בחורף. אין ספק, טיול ג'יפים ברמת הגולן בחורף זו חוויה בפני עצמה, גם אם אתם לא ממש חסידים גדולים של לכלוך ובוץ. כדאי להפנים, בוץ לפעמים הוא חלק מהחוויה!

תתלכלכו ביחד, תעברו מהמורות, תתמודדו עם נסיעה בתוך שלוליות ענק ועוד. לא נשמע מרתק? אנחנו מאוד ממליצים גם על טיולי רכיבה על סוסים, אך זה בדרך כלל פחות מתאים בחורף (למרות, שישנם ימים עם גשם קל, שניתן להוביל במהלכם סוסים).

צימרים רומנטיים ברמת הגולן

חופשה זוגית ברמת הגולן חייבת לכלול צימרים מפנקים, נכון? צירים מפנקים לזוגות יגיעו עם כל הפינוקים שרק אפשר להעלות על הדעת, כולל בקבוק יין מתנה במתחמי צימרים רבים. בין אם אתם מתארחים ביישוב חד נס שברמת הגולן או באזור אחר, אתם גם מוזמנים לבקש מהמארחים שלכם לסדר את הסוויטה במיוחד עבור אירועים מיוחדים.

ברוב מתחמי הצימרים ניתן לבקש את הסידור של הסוויטה מראש ובמיוחד, ובדרך כלל בקשה זו תתקבל באהבה ובשמחה. בשורה התחתונה, אנחנו לא יוצאים לחופשת סוויטות יוקרתיות כל יום, כך שאם כבר יוצאים, כדאי שזה יהיה מושלם. ואם כבר מדברים על מושלם, אנחנו רוצים להמליץ לכם על מסעדה מומלצת ברמת הגולן.

מסעדות ברמת הגולן שחובה לבקר בהן

ישנן לא מעט מסעדות מומלצות ברמת הגולן והאזור, ותמיד תוכלו לקבל המלצות מהמארחים שלכם. אבל, בכל מקרה, מומלץ מאוד לא לפספס את מסעדת הבוקרים, שנמצאת בקיבוץ מרום גולן. אמנם מתחמי צימרים בדרך כלל יציעו לכם חבילות צימר עם ארוחת בוקר או צימר עם ארוחת ערב, אך בכל זאת כדאי לדעת על מסעדות טובות ברמת הגולן.

מסעדה טובה ברמת הגולן היא הבוקרים, בה תוכלו להתפנק על מנות בשריות מעולות. ישנן גם מנות עבור צמחוניים. במידה ואתם רגישים לגלוטן, כמובן שניתן להזמין מנות בשריות ללא גלוטן וללא פחמימות. מושבוצ היא מסעדה מומלצת ברמת הגולן גם כן, אותה תמצאו במושב רמות. מומלץ להגיע למסעדת מושבוץ רעבים מאוד! המנות גדולות!

סיימנו עם אוכל ברמת הגולן – מה עכשיו?

לאחר שאתם מסיימים עם ארוחה טובה ברמת הגולן, אתם מוזמנים להגיע חזרה אל מתחם הצימרים שלכם, שם תוכלו להתפנק על עיסוי טוב. הגעתם לרמת הגולן, מתחם צימרים עם עיסוי מפנק. צימר עם עיסוי משלים את כל הקונספט של חופשה ברמת הגולן.

אין ספק, אפשר לשכוח מכל אותן טרדות אשר רובצות עליכם במהלך השבוע, הגעתם למקום הנכון. יש לכבות את הדאגות, להתמסר לידיהן של מעסות מקצועיות, ואם בא לכם, אפילו להירדם קצת. סוויטה עם עיסוי ברמת הגולן מתאימה מאוד לזוגות, אך גם למשפחות. מומלץ תמיד ליידע מראש, במידה ואתם סובלים מרגישויות לשמנים של עיסוי.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן