חג החנוכה ומשמעויותיו

צילום: pexels
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

בשבוע הבא אנו מדליקים נר ראשון של חנוכה. רצוי להתכונן כראוי ולדאוג שתהיה לנו חנוכייה כשרה יפה ונקייה שראוי להדליק בה נרות עם שמן טהור ופתיליות להדלקה [שלא מטפטפות].

אם הוצאתם את החנוכייה הישנה רצוי לשטוף אותה היטב שתהיה נקייה וכשרה להדלקה, וצריך לחשוב ולדאוג לקיים את המצוות באופן הראוי והטוב ולעשות נחת רוח לקב"ה. למי שלא יודע רצוי להדליק חנוכייה בשמן זית טהור וזוהי גם סגולה לילדים צדיקים, לאנשים חולים, ולהרבה נשים עקרות שרוצות להרות. לסגולה העצומה הזו אפשר גם להדליק נרות שבת עם שמן זית. חייב כל אדם בישראל לדעת שבשביל מצוות הקב"ה יש להשקיע בחנוכייה ולהדליק נרות חנוכה ואין לזלזל ולקנות חנוכייה פשוטה. כמו שמשקיעים המון כסף על סמארטפונים ומכשירי חשמל יוקרתיים, גם בחנוכייה צריך להשקיע שתהיה יפה ומהודרת. אין לזלזל ולהגיד ׳יאללה תביא את החנוכייה נדליק נרות וסלאמאת׳ – דבר כזה מהווה פגיעה בקב"ה. לכן יש להדליק נרות בשמחה רבה ובתפילה, ולהדליק את החנוכייה עם שמן זית כמו המנורה הטהורה בבית המקדש. בורא עולם מעניק לנו מתנות כל יום ויום ומן הראוי שנשבח ונפאר את שמו. היום ניתן להשיג חנוכיית שמן בכל מקום אצל סופרים וחנויות תשמישי קדושה. יהי רצון ונזכה לקיים את מצוות חנוכה כראוי והקב"ה יזכה אותנו בשפע רוחני גדול ולילדים צדיקים ולהמון אור ושמחה בבית אמן ואמן.

חכמינו אמרו שמי שיש לו ניתוח או בדיקה חשובה או נמצא בצרה יקבל על עצמו שבאחד מימי החנוכה לא יעשה מלאכה וינצל מאותה צרה. כאשר מדליקים נרות חנוכה ומברכים עליהם רצוי להביט לאור הנרות כמה דקות ולבקש בקשות ותפילות ל- זיווג, פרנסה, בריאות ופיריון. כאשר יש פחדים מביטים לאור הנרות חנוכה והפחדים מסתלקים. בגולה נוספת- לבקש מול נרות החנוכה ולומר "ה' תעשה לי נס שיסורו ממני הפחדים”, ולקרוא את פרק ל' בתהילים.  נרות חנוכה מקרבים את האדם הכי רחוק בעולם, תתפללו על כל מה שאתם שואפים וצריכים.    החכמים אומרים שמי שיושב חצי שעה מול החנוכייה ומתבונן בנרות ומתרכז באור שלהם יזכה לישוב הדעת כל השנה ולבקש בקשות:  אני רוצה לראות את הטוב באנשים, תן לי עין טובה, אני רוצה לראות את הטוב בעצמי ובניסיונות שלי, ושהחיים שלי יהיו מוארים ושמחים. בכל ערב אל מול הנרות התפללו כי הנרות הללו הם קודש לשמירה מעין הרע, ובנוסף לקרוא את פרק צ"א בתהילים [יושב בסתר עליון], והוא יסלק את העין הרע מן המזיקים מהגוף, הנפש, פחדים וחרדות. בערב שבת שהינו גם במסגרת חג החנוכה, יש להתפלל כדי להיפקד בבנים בפרק ס"א בתהילים ולקרוא סגולה טובה לזיווג גם את פרק צ"א בתהילים.

 * כשמכינים ספינג' [לביבות] בשמן עמוק זוהי סגולה וברכה לפרנסה טובה לכל השנה, ובנוסף לישועות ולזיווגן של כל הרווקות.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן