זיהתה בסרטון האבטחה את בן זוגה שודד

כתב אישום הוגש השבוע כנגד תושב אשדוד סרגיי אסטרקס, בגין שוד בתחנת דלק באיומי סכין. מי שזיהתה אותו דרך הסרטון היא הייתה בת זוגו

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

פרקליטות מחוז דרום (פלילי) הגישה השבוע כתב אישום נגד תושב אשדוד, סרגיי אסטרקס, בגין שוד בנסיבות מחמירות. מעובדות  כתב האישום שהוגש לבית המשפט המחוזי בב״ש, באמצעות עו״ד אירה ויימן קריקון, עולה כי אסטרקס הגיע ב-31‪.3‪.22 בשעה 20:30 לתחנת הדלק ״טן״ בצומת ״עד הלום״ באשדוד, הוא עמד ותיצפת לכאורה על התחנה, והבחין כי בתחנה יש שתי עובדות הנמצאות לבדן ועומדות בסמוך למשרד. בעודו עוטה מסכה על פניו ומחזיק סכין בידו, הוא ניגש אליהן, ולכאורה  דחף אחת מהן למשרד ודרש מהן להיכנס פנימה. בתוך המשרד, בעודו מפנה את הסכין כלפי העובדות,  הוא דרש מהן "להוציא את הכסף שיש עליהן" .

 עוד נטען כי בעקבות חששן מאסטרקס, המתלוננות מסרו לו כסף מזומן  בסך כולל של כ- 1450 שקלים. אסטרקס שאל את העובדות המתלוננות האם יש כסף מזומן נוסף בקופה ומשנענה בשלילה, נמלט מהמקום ״כשהכסף ברשותו והוא מתכוון לשלול אותו שלילת קבע״.

לכתב האישום מצורפת בקשה להארכת מעצר עד תום ההליכים. בבקשה נכתב כי בין הראיות העומדות כנגד אסטרקט עדויות העובדות המתלוננות, צילומי אבטחה בהם רואים את מהלך השוש כשהוא לבוש בגדים מיוחדים. כן עולה כי דקות לפני השוד, נראה אסטרקס בפנים גלויות בתחנת דלק סמוכה, כשהוא לבוש באותם בגדים כמו אלה שלבש השודד למעט הכובע.

עוד עולה כי בין הראיות יש עדות של בת זוגו של אסטרקס, שזיהתה אותו מהסרטון של השוד, וכי במהלך שיחה מבוקרת ביניהם, היא הטיחה בסרגיי הוא השודד.

אסטרקס הכחיש את החשדות. כמו כן, נטען כי בחקירה אחרונה, השיב לרוב השאלות של החוקר בטענה כי הוא לא מרגיש טוב.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן