זו שעולה וזו שיורדת

העונה הזאת נפתחה בהמון סימני שאלה עבור הקבוצות האשדודיות בכול ענפי הספורט השונים, על אחת כמה וכמה עם המלחמה שבפתח. איפה כל קבוצה עומדת?

לא יציבה. קבוצת עירוני אשדוד. צילום: ירון קליין
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

מ.ס אשדוד: בדרך ללאומית?

קבוצת הכדורגל הבכירה בעיר, מ.ס אשדוד, שמשחקת בליגת העל, ציפתה להמשיך בדרכה, לפתח שחקני נוער ושחקנים צעירים, לשמור את עצמה באמצע הטבלה ולהישאר עוד עונה בליגה. בפועל, המאמן רן בן שמעון עזב עם פתיחת העונה ונדמה כי מי שהיה מאמן קבוצת הנוער אלי לוי, לא עונה על הציפיות והקבוצה נועלת את הטבלה עם 10 הפסדים ב-16 משחקים. הסגל עצמו נחלש מעונה שעברה, ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי אסר הכנסת קהל למגרשים ומ.ס אשדוד מוצאת את עצמה בדרך לליגה הלאומית. הגיע הזמן לחשוב על חודש ינואר ועל חלון העברות בשביל לשנות את רוע הגזרה.

מכבי אשדוד: בדרך לעלות ליגה?

מכבי אשדוד בכדורסל הצליחה לעשות דבר מדהים, ובמחזורים האחרונים האולם של הקבוצה שמשחקת בליגה הארצית היה מלא באוהדים. הקבוצה פתחה את העונה בשישה ניצחונות משישה משחקים, במשחק האחרון הקבוצה הפסידה במשחק הצמרת לא.ס אשקלון בהפרש של נקודה בודדת. זה לא נורא, כי נדמה שהיא בדרך הנכונה לעליית ליגה.

בדרך הנכונה. קבוצת הגברים בכדורסל של מכבי (צילום: ירון קליין)

מכבי בנות אשדוד: יש זמן להשתפר

מכבי בנות אשדוד ניסתה להתגבר על המפלה של הגמר בעונה שעברה נגד אליצור רמלה, והחתימה את מאמנת האלופה שירה העליון. הקבוצה דאגה להחתים זרות יוקרתיות ואת הישראליות הטובות בליגה, וזאת במטרה להחזיר את האליפות לאשדוד לאחר שש שנים. אלא שהליגה נפתחה ללא שחקניות זרות, ואשדוד לא הצליחה לנצח את היריבות הגדולות. אך במקרה הזה, העונה עוד ארוכה ויש לה עוד זמן להשתפר.

הפועל אשדוד בכדוריד: קצת נחת

כמה נחת יש לעופר קושמרו מקבוצת הכדוריד, שלא מפסיקה להרשים ולרשום הישגים נעים מדי עונה כבר כמה שנים. אשדוד פתחה את העונה הזאת בצורה נפלאה ורשמה כבר העפלה לרבע גמר גביע המדינה, שם תשחק נגד מוליכת הטבלה, א.ס רמת שרון, לה הפסידה אשדוד בגמר גביע איגוד השופטים. בנוגע לליגה, הקבוצה כבר עם תשעה ניצחונות ושני הפסדים בלבד, ניצבת במקום השלישי וקורצת לצמרת. בקצב הזה, לא פלא עם האשדודים יחזרו עם תואר גם העונה. כמו כן, קבוצת הבת הפועל אשדוד 2 עושה חסד וניצבת במקום השלישי בליגה הלאומית עם חמישה ניצחונות והפסד בודד, המון גאווה מגיעה לעיר מהענף הזה.

גאווה. עומרי קושמרו מקבוצת הפועל אשדוד בכדוריד (צילום: איתי אניג׳ר)

מכבי אשדוד כדורעף: הנשים מובילות

בזמן שהגברים עושים עונה סולידית בליגת העל עם ארבעה ניצחונות וארבעה הפסדים, קבוצת הנשים של המאמן ליאור לוק, זו שזכתה בעונה שעברה בגביע המדינה, מוליכה את הליגה בגאון והיא עם מאזן של שמונה ניצחונות והפסד אחד בודד. כנראה שאנחנו בדרך לתואר, עונה שנייה ברציפות.

הקבוצות בליגות הנמוכות בכדורגל

קבוצת האדומים אשדוד פתחה את העונה עם סגל כוכבים נוצץ שכלל את בנצי מושל, ישראל ראש, ליאור חדיריאן, איתי אלקסלסי, בן אל אדרי ויצחק אספה, נדמה היה שהקבוצה מכוונת לחזור לליגה הלאומית בקלות. הקבוצה התגברה על מצוקת האוהדים והחרם, ואפילו ניצחה בדרבי, אך מאז החזרה מפגרת המלחמה היא מדשדשת עם הפסדים לדימונה והפועל הרצליה. נכון, הליגה עדיין לא התרחקה יותר מדי לקבוצה, אך נדמה שהיא תתקשה לצמצם את הפערים מהצמרת של הפועל כפר שלם, חולון ירמיהו ודימונה.

מכבי עירוני אשדוד הודיעה על עונה פיננסית והחתימה שחקנים צעירים וטובים על סמך מדד של מעין יעילות. לאחר 11 מחזורים, הקבוצה מראה בעיקר חוסר יציבות, שוב יש מדי פעם רחשים של קשיים כלכליים, דבר שלפי המאמן לשעבר אלי כהן, הוביל להתפטרותו. כעת הקבוצה מאומנת תחת שרביטו של ברוך דגו, עדיין לא יציבה, מגששת אחר מאמן ועומדת בפני אתגר לשמר את שחקני ההתקפה שהפכו מבוקשים עם התפתחות העונה. מלך השערים הוא הראל בן אבי, שחתם בקבוצה באוקטובר האחרון וכבר כבש שמונה שערים בליגה ובגביע, דניאל אלמליח כבר מבוקש אצל מאמנו הקודם אלי כהן, שעבר לאמן ביבנה.

הפועל אשדוד ואשדוד סיטי בליגות ב' וג' בהתאמה שיחקו כשישה משחקים, כרגע אין התפתחות מדהימה לפה או לפה ונדמה שהקבוצות רק מעבירות עוד זמן לעונה הבאה.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן