ועדה מקצועית תבדוק נתוני זיהום באשדוד

ועדת איכות הסביבה בעירייה התכנסה השבוע בנושא איכות האוויר בעיר, לאור פניות תושבים וארגונים סביבתיים ליו״ר הוועדה סגנית רה"ע שרון מרק, לבדוק את נתוני נתוני זיהום האוויר באשדוד. בסיום הפגישה הכריזה מרק על הקמת ועדה מקצועית לבחינת הנושא

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

לאור פניות תושבים וארגונים סביבתיים ליו״ר הוועדה סגנית ראש העיר שרון מרק, לבדוק את נתוני נתוני זיהום האוויר באשדוד. מרק, זימנה לישיבה בנוסף לחברי הועדה גם את הציבור הרחב ואת מנהל מחוז דרום של המשרד להגנת הסביבה ברוך וובר, מנהל אגף איכות האוויר במשרד ד״ר צור גלין, והנהלת איגוד ערים לאיכות הסביבה אשדוד חבל יבנה. היא ביקשה למקד את הדיון בגורמים העיקריים העשויים להשפיע על איכות האויר בעיר: תעשייה, תחבורה, נמל ואסדת תמר.
בסיום הפגישה הכריזה מרק על הקמת ועדה מקצועית בלתי תלויה לבחינת עומק של הנושא הכוללת שותפים ממשרד הבריאות, הסביבה, איגוד ערים, תעשייה, אקדמיה וארגוני סביבה- אשר תגיש את המלצותיה להנהלת העיר.

״אני מברכת על קיום המפגש החשוב וההירתמות של המוזמנים לדיון הפורה ובפרט ליעקב פלאצ’י מזכיר הועדה וימית הוניקמן מנהלת מחלקת איכות הסביבה על ההכנה המקצועית לקראת הועדה" אומרת מרק. "שיתפתי הבוקר את ראש העיר ד״ר לסרי בדיון הועדה ויחד נקבל את מסקנות הועדה המקצועית ונפעל על פיהן לטובת המשך שמירה על אויר נקי ובריאות הציבור״.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן