חזרה לקרקע אחרי הדרבי

מכבי עירוני אשדוד והפועל אזור נפרדו בתיקו 1-1 במסגרת המחזור ה-16 של ליגה א' דרום. עדן שעשע כבש לזכות אשדוד, שספגה שער שוויון בתוספת הזמן. שעשע: "אם הגול היה גול ניצחון הייתי יותר שמח". במחזור הבא: משחק חוץ נגד ירמיהו חולון. 

צילום: מוטי קדוש
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

במוצאי שבת האחרון אירחה עירוני אשדוד את הפועל אזור בפתיחת הסיבוב השני, באיצטדיון הסינטטי בעיר, לעיני קרוב ל-1000 צופים צבעוניים, שהגיעו לתמוך באהובתם בגשם השוטף. החניכים של יגאל זריהן הגיעו למשחק לאחר הניצחון המשכנע והיוקרתי בדרבי הגדול וקיוו להמשיך את המומנטום ולהתקרב לצמרת. אלא שלאורחת היו תכניות אחרות והיא ניסתה לברוח מהתחתית בכל כוחה. אצל האורחת, פתחו בהרכב שני שחקני עירוני אשדוד לשעבר, נדב עמר והקיצוני גיא עובדיה, שעזב רק לפני שבוע. 'עירונייה' פתחה עם הרכב כמעט זהה לזה שניצח את האדומים בדרבי, כאשר השינוי היחיד הוא הרכבתו של גל בכר.
המחצית הראשונה הסתיימה ללא שערים וכל ה'אקשן' התנקז למחצית השנייה. בדקה ה-66 עדן שעשע נכנס כמחליף במקומו של נתנאל מוריס. כעבור 7 דקות הגיע הרגע של עירוני במשחק, שזכתה בכדור קרן. הקרן הוגבהה לתוך הרחבה ועל הכדור השתלט שעשע המחליף וכבש בסיומת נהדרת בכדי לקבוע 1-0 לעירוני. שער שני העונה לשעשע בן ה-27 וההמון בצהוב כחול חגג את השער כמו שרק הוא יודע וניסה לדחוף את שחקניו לניצחון. אולם כאמור זה צלח ובתוספת הזמן של המשחק זכתה אזור בקרן משלה, שהוגבהה לרחבה. וכמו בשער של עירוני, גם במקרה הזה, אל הכדור הגיע מאור חלבי מאזור, נגח בצורה מדוייקת והצליח להכניע את אנגלשטיין. שער שלישי העונה לחלבי שקבע את תוצאת המשחק: 1-1.
בעקבות תוצאת התיקו עירוני אשדוד התרחקה עוד קצת מהקו האדום, אך לא השכילה להתקרב לפלייאוף העליון ונותרה במקום העשירי, כשבאמתחתא 21 נקודות. ביום שישי הקרוב תפגוש עירוני את באיצטדיון העירוני בחולון את קבוצת ירמיהו חולון ותנסה לחזור למסלול הניצחונות.
עדן שעשע: "חולם לשחק בנבחרת ישראל"
עדן שעשע בן ה-27, מי שכבש את השער עבור עירוני אשדוד, הגיע לקבוצה בתחילת העונה. הוא גדל במחלקות הנוער של הפועל ראשל"צ (עימה זכה בגביע המדינה לנוער) והפועל ת"א והסתובב במספר קבוצות בליגות א' וב'. בעונה שעברה הוא שיחק בהפועל באקה אל גרבייה וסייע לה להעפיל לפלייאוף העליון של ליגה א' צפון. בראיון ל'השבוע באשדוד' מספר שעשע בין היתר על עצמו, על תחושותיו, על הקהל הצהוב, על השינוי שהביא יגאל זריהן לקבוצה, מעלה זכרונות מהדרבי (בישל את השער השני) ועוד.
ספר על עצמך בבקשה למי שלא מכיר.
"אני גר בעיר רחובות. יש לי סוכנות פרסום. אני ממתג עסקים. קוראים לחברה שלי 'אקטיב-סוכנות פרסום'. אני עובד עם אנשי עסקים מכובדים מכל הארץ, בעלי אולמות, קהל רחב של אנשים. זה מה שאני עושה בחיי מחוץ לכדורגל. גדלתי במחלקות נוער של ראשל"צ והפועל ת"א. בעונה הראשונה שלי בבוגרים שיחקתי בליגת העל. אייל לחמן העלה אותי מהנוער לבוגרים. ומאז אפשר להגיד שנדדתי בקבוצות בליגה א', בגלל העסקים שלי. יש לי בת זוג כיום כמעט שלושה חודשים, אחרי שהייתי רווק שנתיים. זה טרי עדיין."
איך התחושה לעלות מהספסל ולהבקיע?
"תמיד התחושה להבקיע היא מאוד כיפית. זו הרגשה שמי שלא משחק כדורגל מקצועי/חובבני, כי ליגה א' הופכת מקצועית מיום ליום, אז קשה לו להבין את התחושה של להבקיע גול במשחק. אין הבדל בין אם אני עולה מהספסל הוא פותח ומשחק 90 דקות. בשבילי זה אותו דבר. אם הגול הזה היה גול ניצחון כמובן שהייתי הרבה יותר שמח."
במשחקים האחרונים אתה עולה מהספסל. איך אתה מרגיש עם זה?
" יש לנו סגל מצויין והלוואי ונתחזק ויהיו עוד שחקנים יותר טובים, כי כמה שיהיו שחקנים יותר טובים, אני אהיה הרבה יותר טוב. אין לי בעיה לעלות מהספסל למרות שאני מאמין שאני יכול לתת 90 דקות בכל משחק. לפני הכל יש מאמן והוא יודע מה טוב לקבוצה והוא מחליט הכל. הוא רואה דברים שאנחנו לא רואים ואנחנו מקבלים כל החלטה שלו."
מה חילופי המאמנים עשה לכם ולך מבחינה אישית?
"התוצאות לא משקרות. יש לנו מאמן מצוין. אנחנו מאוד סומכים על יגאל. יש תוצאות בשטח. אין על יגאל. בן אדם צנוע, ישר והכי חשוב, הכי אמיתי שיש. בגלל זה הוא גם יצליח. אני מאמין שהוא יצליח."
איך היה לך לשחק בדרבי של אשדוד?
"קודם כל זאת חוויה לשחק בעירוני אשדוד, באגודה כזאת. החוויה שחוויתי בדרבי מבחינת הקהל, היא חוויה שלא חוויתי בשום משחק ששיחקתי אי פעם. חוץ מגמר גביע המדינה, שלקחתי בגיל נוער עם ראשל"צ, שניצחנו את בית"ר ירושלים והבקעתי את הגול. חוויתי כמה דרבים עם שעריים ששיחקתי שם בזמנו, אבל עדיין זה לא מתקרב למה שהיה באשדוד. למרות שלא הגיעו כל כך הרבה אוהדים, אבל עדיין, היה מאוד מרגש. שימחנו אלפי אנשים באשדוד. באנו צנועים. עמדנו בצורה טקטית כמו שצריך. יצאנו גדולים כמו שאומרים."
איך הקשר שלך עם הקהל של עירוני אשדוד?
"אני יודע שהקהל מאוד אוהב אותי, כמו שהוא אוהב מלא שחקנים בקבוצה. הקהל מאוד מחובר אליי, כמו שאני מחובר אליו, כאילו אני משחק בקבוצה הזאת כבר 5 שנים, מאז שהיא הוקמה. להגיד את האמת, גם בשנה הבאה, אם אקבל הצעות ואני מאמין שאני אקבל ואני ארצה להתקדם, יהיה לי מאוד קשה לעזוב. אני מאמין שארצה להישאר פה גם עד סוף חיי. כי קשה לעזוב קהל כזה. זה קהל של ליגת העל ומעלה. אין את זה פשוט. זאת חוויה לשחק בעירוני אשדוד."
מה לגבי המטרות שלכם? מה ייחשב כהצלחה בסיום העונה?
"האמת שבחדר הלבשה ומבחינה מקצועית, אנחנו לא מדברים על מטרות. אין לנו מטרה ואנחנו אומרים 'טוב, עכשיו אנחנו רוצים להישאר בליגה' או משהו כזה. אנחנו מתקדמים ומשחקים ממשחק למשחק. רוצים לראות תוצאות בשטח. כשיש טעויות, יש לנו מאמן מצוין שישר עובד איתנו על הדברים האלה. אפילו לאחר המשחק באימון של יום ראשון, ישר מגיעים לתקן את הטעויות שלנו. לומדים ממשחק למשחק ומתקדמים."
פלייאוף עליון זה מילה גסה?
"זה לא מילה גסה. אבל כרגע יש לנו משחק נגד ירמיהו חולון, לפי דעתי זה הולך להיות המשחק הכי קשה שלנו העונה. זה מגרש ביתי מאוד קשה וקבוצה שספגה עד עכשיו רק 10 שערים. הגנה מאוד קצת."
מה החלום שלך?
"החלום שלי זה לשחק בנבחרת ישראל, לייצג את מדינת ישראל."

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן