וישחקו הנערים לפנינו: עשירייה למ.ס בנוער

מ.ס אשדוד בנוער מחצה את מכבי יבנה בתוצאה 10-0 ושמרה על המאזן המושלם. גם האדומים בנוער הביסו 2-6 את קרית גת (רביעייה של אפק אזולאי). נערים ב': עירוני אשדוד הביסה 0-9 את בית"ר אשדוד בדרבי הקטן. נערים ג': אילי בן חמו ממ.ס ממשיך לכבוש

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

נוער
קבוצת הנוער של מ.ס אשדוד שומרת על המאזן המושלם וממשיכה להראות שהיא גדולה על הליגה לאומית לנוער. במסגרת המחזור ה-18 יצאה מ.ס למשחק חוץ בבוקר שבת האחרונה, באיצטדיון דרך הנשיאים מול מכבי יבנה. אשדוד סיפקה תצוגה נהדרת והביסה בקלילות את יריבתה בתוצאה 0-10. אחד מכוכבי המשחק, היה הכישרון חמזה מוואסי, שהבקיע רביעייה כבר במחצית הראשונה (בדקות 3, 15, 20 ו-36) והעלה את מאזנו ל-17 שערי ליגה העונה. יוני סיסאי כבש צמד בדקות 4 ו-38, עוז בילוי כבש בדקה ה-26 והם סגרו מחצית ראשונה אדירה שהסתיימה, בתוצאת 0-8. במחצית השנייה אשדוד הוסיפה עוד שני שערים, של נתן אשטיא (70) ושער עצמי (82).
במסגרת המחזור ה-18 בליגת נוער ארצית דרום, אירחה האדומים אשדוד בבוקר שבת האחרונה, באיצטדיון הסינטטי הקטן את עירוני קרית גת. האדומים הציגו יופי של משחק והביסו את היריבה בתוצאה 2-6. כוכב המשחק היה אפק אזולאי, שהבריק עם רביעייה אישית וביסס את ניצחון קבוצתו. עוד הבקיעו: יורם דמקה וברוך יהונתן.

נערים א'
במשחק שנערך בשבת בבוקר במסגרת ליגת נערים א' מחזור מספר 17, קבוצת נערים א' של מ.ס אשדוד הפסידה באיצטדיון המכללה בעיר בתוצאה 1-6. בעקבות ההפסד, ירדה מ.ס אשדוד למקום השמיני בטבלה.
בליגת נערים א' דן, במסגרת המחזור ה-17, אירחה הפועל בני אשדוד את נורדיה ירושלים במוצאי שבת האחרון, באיצטדיון הסינטטי. בני אשדוד הוליכה 2-0 לאחר מחצית אחת, משערים של אפרים סיסאי ואלמיהו אליעזר בפנדל, אך ספגה שישייה במחצית השנייה ובסיום: 6-2 לנורדיה.
בליגת נערים א' ארצית דרום, במסגרת המחזור ה-18, הפסידה עירוני אשדוד באיצטדיון הסינטטי בשבת בבוקר, להפועל ר"ג, בתוצאה 2-0.
נערים ב'
במסגרת המחזור ה-20 בליגת נערים ב' אירחה מ.ס אשדוד את מכבי אחי נצרת. המשחק נערך במגרש המכללה בשבת בבוקר והמארחת ניצחה בתוצאה 1-3. כבשו למ.ס: גטהון אליה, עומר אזרזר ושער עצמי.
בליגת נערים ב' דן 1, במסגרת המחזור ה-17, אירחה ביום שבת בצהריים, בסינטטי הקטן, קבוצת האדומים אשדוד את הפועל מבשרת ציון. האדומים פתחו טוב, משער של בר ביטון בדקה ה-10, אך נכנעו בסופו של דבר והפסידו בתוצאה 1-2.
באותה הליגה ובאותו המחזור, נערך גם דרבי קטן בין בית"ר אשדוד לעירוני אשדוד ביום שישי האחרון בסינטטי הקטן. עירוני הבקיעה רביעייה במחצית הראשונה משערים של אור אברז'ל, ליעד כהן (צמד) ואריאל דין. במחצית השנייה עירוני כבשה חמישייה משערים של: דוראל לוי בפנדל, ליאור זגייא, צמד של אופיר גודוסי ועוד אחד של אברז'ל, שהשלים שלושער אישי.
נערים ג'
בליגת נערים ג' מרכז, במסגרת המחזור ה-17, השיגה קבוצת מ.ס אשדוד ניצחון חוץ מרשים באיצטדיון מעלה אדומים, על קבוצת הפועל קטמון בתוצאה 0-1. אחרי שכבש צמד וניצח את מכבי ת"א בשבוע שעבר, אילי בן חמו המשיך את הכושר הנהדר שלו וכבש בדקה ה-70, את השער היחיד במשחק, שנערך בשבת בצהריים.
במסגרת ליגת נערים ג', דן 1, ניצחה קבוצת האדומים אשדוד בתוצאה 0-11, את מכבי שעריים במשחק שנערך בסינטטי הקטן במוצאי שבת האחרון. נאור מלך הבריק שישייה, גומרי נועם, ילצנדג רז, אושר זמנה, רעי קליין ואביטבול עמית השלימו.
ילדים ב'
קבוצת ילדים ב' של מכבי עירוני אשדוד הפסידה בחוץ, בתוצאה 1-8 מול מ.ס באר שבע.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן