השפים המובילים בעולם סיירו באשדוד

השפים סיירו במפעל הדגים של ז'נו.
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

משרד החוץ  – אגף דיפלומטיה ציבורית, אירח השבוע למסע קולינרי 11 שפים ואנשי קולינריה מכל העולם, עם מיליוני עוקבים ברשת, כדי לחשוף אותם לקולינריה הישראלית ולייצר שיתופי פעולה בינלאומיים. המשלחת כוללת אנשי קולינריה פעילים ומוכרים במדינות האם שלהם, ביניהן הודו, מרוקו, סין, דרום קוריאה, ארה״ב, פורטוגל, יוון, טורקיה, קולומביה, רומניה וצ׳ילה.11 שפים מובילים מכל העולם חרשו את ישראל השבוע במסע קולינרי עשיר ומגוון, אחריו עקבו שלושה מיליון וחצי עוקבים בעולם.

על התכנית הופקד איש הקולינריה, דוד קישקה, שהוביל את המשלחת במהלך כל השבוע. את השבוע סיימה המשלחת בעיר אשדוד.

חברי המשלחת התקבלו על ידי חברה לתיירות וקשרי חוץ של העיר. קיבלו סקירה אודות העיר אשדוד על הפסיפס התרבותי של העיר על התפתחות הקולינריה בעיר לאורך השנים שהפכה לשם דבר בארץ ובעולם.

הסיור החל בסיקור על העיר לאורך רצועת החוף. לאחר מכן, המשלחת סעדה ב׳ז׳נו בעיר׳ וטעמה ממטעמי הדגה הים תיכונית מקומית, ואף הרימו ציסר של ערק ואפרטיף כיאה לאירוח האשדודי. לאחר מכן חברי המשלחת סיירו במפעל הדגים ג׳נו, ראו את מכירת הדגים לפני החג, את מלאכת הפילוט המקצועית. אחד השפים אף ביקש לפלט חתיכה מדג הטונה האדומה ולהכין מנה במקום.

השף מפורטוגל ויחי מ׳פסקדו׳ מפלטים

את הסיור סיימה המשלחת במסעדת ׳פסקדו׳, שם התקבלו על ידי השף יחי לשיח על הקולינריה. מנות הדגל של המסעדה הונחו על השולחן והשפים התענגו על כל ביס וביס, את המנה העיקרית – דג בר ים שלם במלח, פילטו וצילחתו יחד השף מפורטוגל ויחי השף של ׳פסקדו׳ והגישו לאורחים.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן