הרומן הפוליטי המסקרן באשדוד: השותף הבא של ראש העיר ד"ר לסרי?

כל הרכילות החמה של אשדוד במדור פריחה. בפוליטיקה בתרבות ובחברה

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

פריחה רוצה לחשוף לראשונה את האהבה בין ד״ר יחיאל לסרי ראש העירייה לבין חבר הנהלת העירייה עו״ד אופיר לסרי. חוץ  מהעובדה ששם המשפחה משותף, אבל אין קשר משפחתי ביניהם, נקשרה בין השניים  ידידות עמוקה. פריחה שמעה שאחת הסיבות שד״ר לסרי מעריך מאוד את עו״ד אופיר לסרי, בגלל שבעבר עו״ד אופיר לסרי היה חבר באופיזוציה ברשימתו של ד״ר לחמני, אבל ההתנהלות שלו הייתה עניינית, משכנעת ורגוע וד״ר לסרי לא שוכח את זה. וזו הסיבה שהוא האחד הראשונים שאופיר לסרי הוזמן להצטרף לקואליציה. פריחה שמעה שד״ר לסרי מטפח אנשי ציבור מסוגו של אופיר.

סגן ראש העירייה הרב יחיאל ויינגרטן (׳אגודת ישראל׳) פנה למנכ"ל העירייה אילן בן עדי וביקש לפנות לחברת "מקורות" כדי שבחג הפסח ובמהלכו יסופקו לעיר מי בארות בלבד שהם כשרים לפסח. חברת "מקורות" נענתה לבקשת המנכ"ל, וכל תושבי אשדוד ייהנו במהלך הפסח ממי בארות בלבד ולא ממקורות חיצוניים, כמו מים מותפלים שעוברים תהליכים שונים, לפני שמגיעים למערכת אספקת המים לעיר.

מי הבארות הם מי תהום צלולים, המגיעים לעיר מהרי ירושלים, ומקורם ממי גשמים. מנכ"ל העירייה אילן בן עדי, מצד אחד דואג לציבור החרדים בעיר, ובמקביל דואג על פי בקשתו של ראש העיר לשדרוג ובניית מתחמי משחקים והשעשועים בחופי הים, שנהנים מהם בעיקר הציבור החילוני והמסורתי. פריחה חושבת שאין על המנכ"ל הזה.

פריחה ראתה השבוע בתכנית "פותחים יום" ברשת 13 את השחקן והיוצר נתי רביץ לרגל השתתפותו בפסטיבל ׳תור הזהב׳ באשדוד, לקראת המופע "לילות ספרד" שיוצג בפסטיבל ב27.4 ב׳בית יד לבנים׳. פריחה כבר שריינה לעצמה כרטיסים.

בית ספר מעלות חגג השבןע מסיבת בר/בת מצווה ל-12 תלמידיו ב"חצר המלכה". אירוע שמתקיים ע"י עמותת "חרמון הטוב" וכבר הפך למסורת קבועה. על השיער של הבנות הופקד כמדי שנה מעצב השיער שמוליק דואק מהמספרה החברתית, שגם הוזמן לאירוע המרגש יחד עם יו"ד האופוזיציה עו"ד הלן גלבר. פריחה חושבת שיש המון אנשים טובים באשדוד.

פריחה כל כך התרגשה השבוע ששמעה שראש הממשלה בנימין נתניהו בחר בתא״ל רומן גופמן, תושב אשדוד, לתפקיד המזכיר הצבאי של ראש הממשלה. לתא״ל גופמן, שנחשב לפצוע הבכיר ביותר במהלך המלחמה בעזה, יש ברזומה שלל של תפקידים ובהם משמש כיום כראש חטיבת שילו"ח המיועד באגף התכנון. קודם לכן שימש בין היתר כמפקד מל"י, מפקד אוגדת הבשן, מפקד חטיבה 7, מפקד חטיבת עציון, קצין אג"ם של עוצבת געש ומפקד גדוד 75.

פריחה מזכירה לקוראים שגם גדי אייזנקוט לפני שמונה לרמטכ״ל היה מזכירו הצבאי של ראש הממשלה דאז אהוד ברק.

הכי קרוב לראש הממשלה. תא״ל רומן גופמן

ומהו התפקיד הנכסף הזה? אז למזכיר הצבאי אין סמכויות רבות, אך הוא למעשה אחד האנשים המשפיעים ביותר על המדיניות הביטחונית של ישראל. לפי דיווחי התקשורת, זהו האדם היחיד בישראל החשוף לכל המידע הכי מסווג ורגיש שיש. "המזכיר הצבאי לראש הממשלה הוא איש הסוד מספר אחת של מדינת ישראל" כך אמר בזמנו איתן הבר, שהיה יועצו ואיש אמונו של רבין ז״ל.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן