הרכב הוצת, לא היתה פוליסה ובית המשפט חייב את חברת הביטוח לשלם

חברת הביטוח ׳הכשרה׳ תצטרך לשלם לתושבת אשדוד שרכבה הוצת באישון לילה, את הפוליסה, על אף שלטנעת החברה לא היה הייתה ברשותה פוליסה/ עורכי דינה גלילי-דגן: ״בית המשפט שינה עמדתו מהדיון הראשון וקיבל את עמדתנו לאחר ניהול הוכחות״

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

הגברת גרין, תושבת אשדוד, הופתעה לפני כשנה לגלות שהרכב החדש והיוקרתי שלה הוצת באישון לילה. כפי שנהוג פנתה הגברת גרין למשטרת אשדוד והגישה תלונה בגין ההצתה. משם המשיכה לסוכן הביטוח מטעם חברת ׳הכשרה׳, ודיווחה כי הרכב הוצת והיא דורשת את שווי הרכב בהתאם לפוליסת הביטוח.

אלא שלצערה הרב, נאמר לה על ידי חברת הביטוח כי היא אינה זכאית לקבל את כספי הביטוח בגין שווי הרכב זאת מאחר והפוליסה בוטלה ואינה בתוקף. עוד הוסבר למבוטחת כי מספר תשלומים  בהוראת קבע, לא נפרעו ולכן הפוליסה בוטלה.

המבוטחת הופנתה למשרד עורכי הדין גלילי –דגן, ואלה מיד לאחר שבחנו את התנהלות חברת הביטוח, המליצו לפנות לבית המשפט. טרם הגשת התביעה דרשו עורכי הדין מחברת הביטוח לשלם את סכום הפוליסה, דרישה שנדחתה בתוקף על ידי חברת הביטוח.

מיד בסמוך לכך הוגשה תביעה על ידי משרד עורכי הדין גלילי דגן. לא רק שחברת הביטוח סברה שהתביעה חסרת סיכוי, אף בית המשפט הביע בדיון הראשון את עמדתו כי אין סיכוי גדול לתביעה. בית המשפט סבר כי יש ממש בטענות חברת הביטוח ואף ציין כי: "יש אישור מסירה בעניין המכתב הראשון ודי בזה." על כך השיב עורך הדין שרון גלילי בנחרצות כי: "אני סבור כי בית המשפט שוגה" עמדה מעט מפתיעה כלפי שופט.

אכן, לאחר שנוהלה פרשת הוכחות במסגרתה נחקרו מנהלי חברת הביטוח וסוכנות הביטוח באשדוד, הוכח כי חברת הביטוח כשלה בהתנהלותה, ואין די בכך שפוליסת הביטוח כלל לא שולמה.

בסופו של יום ובמסגרת פסק הדין שניתן לפני מספר ימים, קבע בית המשפט כי הוא מקבל את התביעה ומחייב את חברת הביטוח בתשלום שווי הרכב והוצאות משפט. עוד קבע בית המשפט בהחלטתו כי: חברת הביטוח ׳הכשרה׳ נוקטת במדיניות של התעלמות מפניות המבוטח, שכן לגישתה הפוליסה בוטלה וזאת מבלי לבחון את טענותיו של המבוטח כפי שנפרסו על ידי עורכי הדין גלילי דגן.

ממשרד עורכי הדין גלילי דגן מסרו בתגובה כי:  אנחנו דוגלים כבר עשרות שנים בעמדה שאין תיקים אבודים. אנו שמחים על כי בית המשפט שינה עמדתו מהדיון הראשון וקיבל את עמדתנו לאחר ניהול הוכחות״.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן