כדורגלן העבר נפצע בכתף במהלך משחק וקיבל פיצוי בסך מאות אלפי שקלים

שחקן כדורגל מפורסם בדימוס, נפצע בכתף בזמן משחק כדורגל. למרות שפרש מהכדורגל הוא תבע בעזרת עו"ד מאיר הילל-טבול מאשדוד וזכה לפיצוי של מאות אלפי שקלים

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

שחקן הכדורגל נפצע בכתפו במהלך משחק כדורגל בליגת העל וזכה לפיצוי בסך מאות אלפי שקלים. השחקן, מוכר מאוד ואהוב היה שחקן שכיכב במספר קבוצות בליגה הבכירה ואף כיכב בנבחרת ישראל. השחקן הספיק לפני מספר שנים "לתלות את הנעליים" ולפרוש. אולם, המשיך לסבול מפציעה שהציקה לו גם לאחר שפרש ממשחק. הפציעה אירעה באחד ממשחקי ליגת העל, הכדורגלן הבכיר  עלה לכדור גובה עם שחקן יריב ונפגע בכתף. הוא טופל במגרש ונאלץ לרדת לספסל על מנת לקבל טיפול רפואי ראשוני. לאחר המשחק הוא פנה להמשך בירור מצבו וצילומי הכתף הפגועה הראו, כי מדובר בנזק לא חמור. למרות זאת הפציעה הפריעה לתפקודו והוא עבר סדרת טיפולים ובדיקות כדי לשפר את מצב הכתף.

 עו"ד מאיר הילל- טובול

הכדורגלן הגיע לאחר פרישתו למשרד עורכי הדין גונטמכר הילל-טובול באשדוד בנושא אחר. במהלך שיחה עם עו"ד מאיר הילל- טובול בנושא בגינו הגיע למשרד, עלה במקרה נושא הפציעה בכתף. והכדורגלן ציין שהפציעה  מעיבה עליו גם כיום. עו"ד הילל- טובול ביקש מהכדורגלן להביא אליו את המסמכים הרפואיים של הפציעה. ולאחר שטיפל בבקשה המרכזית של הכדורגלן, הוא הגיש בשמו למוסד לביטוח לאומי. לאחר הליך רפואי קצר זכה הכדורגלן בסכום פיצוי בגובה מאות אלפי שקלים.

לדברי עו"ד הילל- טובול: "לעיתים פגיעה שנראית לנו קלה וזניחה ואנו נוטים לשכוח מקיומה, יכולה להיות משמעותית מאוד. מדובר אומנם בפציעה חמורה שמשבשת את חייו אולם, גם פגיעה שכזו שניתן להוכיח בעזרת ניירת רפואית מסודרת וחוות דעת מקצועית מנומקת, ראויה להגשת תביעה לקבלת פיצוי כספי כפי שעשינו במקרה הזה".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן