הרותם לספורט

הקריירה של ניב זריהן ממשיכה לשקוע. בראד גרינברג משחק אותה בענק. הפועל אשדוד אימפריית כדוריד

צילום: מוטי קדוש, הדר ואן קולא
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

ניב זריהן שוקע בכתום

השבוע נקבע כמעט באופן סופי כי מועדון הכדורגל של בני יהודה, ישחק בעונה הבאה בליגה הלאומית. לבני יהודה ישנה היסטוריה ארוכה וידועה של שחקנים אשדודים ששיחקו בשורותיה ובהמשך לכך, קשר מיוחד לעיר אשדוד. מחיים רביבו האגדי, שאת קסמיו הראשונים כשחקן בוגרים עשה על המגרש בשכונת התקווה ועד לניב זריהן של ימינו, שמתקשה להמציא את עצמו מחדש במדי בני יהודה. בעוד רביבו השתמש בקבוצה הכתומה כקרש קפיצה לקריירה מסחררת ובלתי נשכחת, נראה כי אצל זריהן הסיפור שונה לחלוטין וכי ימיו הגדולים מאחוריו. עונה לא טובה עוברת על זריהן, שבחודש הבא יחגוג 27. שני שערי ליגה ב-13 הופעות בלבד, שמועות על בילויים והיעלמויות, הם לא דברים שהולמים שחקן ברמתו ואל כל זה ניתן להוסיף גם ככל הנראה הישג מפוקפק של ירידת ליגה. זריהן חתום לעונה נוספת בבני יהודה, אך בכלל לא בטוח שהוא יסכים לשחק בעונה הבאה בליגה הלאומית. מצד שני, לאור התנהגותו מחוץ למגרש בשנים האחרונות, כלל לא בטוח שקבוצות ליגת העל ירצו לגעת בו.

ברכות לנס ציונה

בזמן שמכבי אשדוד בכדורסל מנסה בכל כוחה להעפיל בחזרה לליגת העל ובימים אלה משפרת עמדות לקראת פלייאוף הליגה הלאומית, מאמנה לשעבר בראד גרינברג, זכה השבוע ב'יורופקאפ' עם קבוצת עירוני נס ציונה. מילים טובות מגיעות גם לנמרוד לוי, גם הוא לשעבר במכבי אשדוד, שהצטיין בגמר שנערך בהיכל הכדורסל הישראלי, יד אליהו. כיף לראות את גרינברג מצליח ומביא כבוד לישראל, דווקא על הקווים של קבוצה צנועה כמו נס ציונה, שהחל מהשבוע, היא אלופת אירופה. המאמן שהביא תרבות אימון אחרת לכדורסל הישראלי בכלל ולאשדוד בפרט, מקבל את ההערכה המגיעה לו ולאגודת מכבי אשדוד נותר רק לקנא ולייחל ליום בו גם היא תשתתף במפעל אירופי ותביא כבוד למדינה.

מעצמת כדוריד

בשבוע שעבר הבטיחה הפועל אשדוד בכדוריד את העפלתה לחצי גמר הפלייאןף. גם בגביע המדינה היא עושה חיל העונה, כשתתמודד בגמר מול מכבי ראשל"צ בתאריך 10 למאי ותנסה לזכות בגביע הראשון בתולדותיה. לצד ההישגים המופלאים של הקבוצה, שחקניה וגם המאמן אולג בוטנקו עושים את שלהם גם בזירה הבינלאומית, כאשר השבוע התמודדו בגאווה מול נבחרות ליטא ואיסלנד במסגרת אליפות אירופה.

תחת המאמן בוטנקו, בסגל הנבחרת ניתן למצוא את אדיר כהן בן ה-22, שחקנה של ווינטרטור השוויצרית, שגדל בהפועל אשדוד ואף זכה עימה באליפות ונחשב לאחד מהשחקנים המבטיחים של הכדוריד הישראלי. בנוסף, גם עמרי קושמרו נמצא בכושר מצוין והוא מהווה בורג חשוב בנבחרת ישראל. גאווה גדולה עבורנו לראות ספורטאים אשדודים נמצאים בחוד החנית של ענף הספורט בו הם משתתפים.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן