הרב יקותיאל אבוחצירא:"לא חתמתי על מכתב תמיכה באמסלם לראשות העיר אשדוד"

הרב אבוחצירא יצא בהתקפה על יו"ר ש"ס באשדוד אבי אמסלם לאחר פרסום מודעות תמיכה שהופצו הבוקר בעיר ולפיהן הוא תומך באמסלם. "צירפו את שמי ללא ידיעתי וללא האישור שלי. כל מה שפורסם הוא שקר"

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

הרב יקותיאל אבוחצירא פטרונו של חבר מועצת העיר מטעם ש"ס חיים אמסילי יוצא נגד יו"ר הסיעה והמועמד לראשות. העיר אבי אמסלם.

במכתב שפרסם הרב תחת הכותרת: "הבהרה וגילוי דעת", כותב הרב אבוחצירא: "לאחרונה הפיצו מכתב בשמי בתמיכה למועמד ראשות העיר אבי אמסלם, הננו להודיע בזאת בשער בת רבים, כי אין רשות לשום גורם להשתמש בשמי ובשם כל אחיי האדמו"רים בניו של מו"ר אבינו הגה"ק רבי מאיר אבוחצירא זיע"א ללא רשות מפורשת וכל מה שיצא הינו בניגוד לדעתנו ושקר מוחלט".

הוא מוסיף ומבהיר: "והנני מגלה את דעתי, שאין לכך שום תוקף ולא יצאה חתימה בעניין זה כלל ועיקר ואנו אוסרים כל שימוש בחתימה ללא רשות, שומר ישראל הוא יגדור גדר ויקויים במהרה: "סולו סולו פנו דרך, הרימו מכשול מדרך עמי" (ישעי' נז) והאמת והשלום אהבו".

רבי יקותיאל אבוחצירא, מראשי ההנהגה התורנית והרוחנית בעיר ובציבור הספרדי בפרט, הוא גם פטרונו של חבר מועצת העיר אשדוד חיים אמסילי חבר בסיעת ש"ס שאת היו"ר שלה הוא תוקף.

אלא שצריך לציין כי במכתב הוא לא אומר במי כן הוא תומך לראשות אם כי במכתב הרבנים הספרדים באשדוד שתמך בראש העיר אשדוד ד"ר יחיאל לסרי הרב חתום.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן