הצד הצהוב והצנוע של העיר: עירוני מתכוננת בצניעות

בשעה טובה הנהלת מכבי עירוני אשדוד החתימה 3 שחקני רכש חדשים.‬ המאמן אבי אבינו שוחח עם חברי העמותה והציג את האג'נדה שלו: צעירים

צילום: מדיה עירוני אשדוד
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

בעוד אצל האדומים האשדוד בונים נבחרת כוכבים, אצל עירוני אשדוד ההכנות יותר צנועות ומטבע הדברים (והמזומנים), שחקני הרכש החדשים הם אלמוניים לאוהד הממוצע. השחקן הכי בכיר שחתם השבוע הוא הקשר אביחי ממן בן ה-26, ששיחק בשנתיים האחרונות במכבי יבנה. ממן הינו שחקן קשוח, מנוסה, בעל בעיטה חזקה ברגל ימין ונחשב לאחד מהקשרים הבכירים בליגה א' דרום. בעבר ממן שיחק גם בקבוצות הפועל מרמורק ומכבי יפו. אליו הצטרפו הקשר דין תורג'מן בן ה-24, שמגיע מעירוני קרית גת והקשר עמרן אבו ג'אנם בן ה-21, שמגיע מבית"ר ת"א רמלה.

השלושה יחברו לחלוץ אלירן שמש, לו יש חוזה לעונה הבאה. ברור לכל, שהרכבת הסגל תהיה לא פשוטה ושהיא תטמון בחובה הרבה שיקולים כלכליים. בהנהלת המועדון מאותתים כי הולכים לעונה פיננסית ומייחלים לצמיחה ברכישת מניות חדשות. אם בעונה שעברה כ-220 (הערכה) אוהדים קנו מניה והצטרפו לעמותה, העונה הקבוצה תצטרך הרבה יותר, אם יש לה שאיפות להתקדם בטבלה. על קברניטי הקבוצה מוטלת האחריות לצאת במסע שיווק ולאתר חברי עמותה חדשים, כי לעירוני אשדוד יש יותר מ-220 אוהדים.

בגיזרת המאמן, אבי אבינו ערך השבוע שיחת 'זום' עם חברי העמותה ופרס את משנתו לעונת המשחקים הקרובה. על פי שיטת אבינו, רוב השחקנים הבאים שיוחתמו יהיו שחקנים צעירים בגילאי 21-19, שיהיו רעבים ובעלי מוטיבציה להצליח. מרוח הדברים של המאמן החדש, ניתן להבין כי את השחקנים יש לבחור בקפידה על בסיס אישיותם וכך הוא מתכנן לעשות, לאחר שציין כי הוא מקבל הרבה הצעות משחקנים לבוא לשחק בעירוני אשדוד. על פי משנתו של אבינו, לעירוני אשדוד בעונה הקרובה יהיו 4-5 שחקנים ותיקים, עם כישורי מנהיגות, בדומה לקפטן מאור זוהר. אליהם יצטרפו שחקנים צעירים, רעבים, תוססים, שרוצים להוכיח את עצמם ולהתקדם, דוגמת עמרן אבו ג'אנם, שכאמור חתם השבוע.

אולם בקבוצה היטב יודעים שפרשת הגשת התביעה של תומר בן חיים מעיבה על ההכנות בשני מישורים. במישור הכלכלי, תהיה משמעות לפסיקת בית המשפט מבחינת גובה הסכום ש'עירוניה' תצטרך לשלם לבן חיים. במישור המקצועי, הקבוצה נותרה עם 'בור' ענק במרכז השדה, כאשר קיים סיכוי קלוש עד בלתי אפשרי למצוא תחליף הולם. בעולם מושלם, בן חיים וההנהלה היו עורכים סולחה. הקשר היה מקבל פיצוי וחוזר לשחק עבור הקהל שכל כך אהב אותו וניתן לומר, עדיין אוהב. 

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן