הפועל אשדוד אימפריה

קבוצת הפועל אשדוד עשתה השבוע היסטוריה ועלתה לליגה ב׳. הקבוצה שמנוהלת על ידי שרלי אטיאס, עשתה זאת לאחר ניצחון מוחץ של 0:4 (שלישייה לליאור סגל ושער לדור אבינו) על מכבי עולמי במוצ"ש האחרונה, במסגרת המחזור הלפני האחרון של הפלייאוף העליון של ליגה ג' מרכז

צילום: טוטו פוטו
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

במוצ"ש זה קרה! לאחר עונה מופלאה של הפועל אשדוד הצנועה, שהפסידה פעם אחת בלבד העונה, עשתה את שלה, ניצחה 4:0 את מכבי עולמי במסגרת המחזור התשיעי של הפלייאוף וזכתה ב'כרטיס הנכסף לליגה ב', כאשר נותר עוד מחזור אחד לסיום העונה. את השערים לזכות הפועל כבשו ליאור סגל (שלושער) ודור אבינו, שחתם את החגיגה. בסיום המשחק השחקנים והצוות לבשו את חולצות האליפות (באדום כמובן), נפתחו בקבוקי שמפניה והשחקנים והצוות המקצועי לא ידעו את נפשם מרוב שמחה, אליה הצטרף גם הקהל. בין החוגגים נצפה הבעלים שרלי אטיאס וצמד המאמנים המוערכים ירון חבושה ורמי חרדון שעמדו במשימה בגבורה.

אדום עולה לליגה ב'

אווירה נהדרת וריח של היסטוריה קיבלו את פני עשרות הצופים שהגיעו לצפות בהפועל אשדוד עולה ליגה, במוצאי שבת. ואם אתם מתבלבלים בין הפועל אשדוד לבין האדומים אשדוד אז אנחנו כאן לעשות לכם סדר. בשנת 2014 הקבוצות עוד היו מאוחדות אך בשל חילוקי דעות הן החליטו להיפרד. בעוד האדומים אשדוד התקדמו והצליחו להעפיל עד לליגה הלאומית, האחות הקטנה, הפועל אשדוד, שנושאת את שם הקבוצה המיתולוגית, דישדשה באמצע טבלת ליגה ג' מרכז. אך לא עוד. השבוע נקבע כי הפועל אשדוד תסיים את משחקי הפלייאוף העליון במקום הראשון בטבלה, מה שמעניק לה את הכרטיס לליגה ב'. כיף לשמוע על הקבוצה הזאת, שבאה מאהבה, עושה את שלה בצניעות, בדרכי נועם ולא שוכחת לשחק גם כדורגל התקפי ואטרקטיבי. מה שאי אפשר להגיד על האחות הגדולה ומלאת השערוריות ואי הסדרים, אדומים אשדוד, שאמנם מצליחה מבחינה מקצועית, אך נכשלת מבחינה קהילתית שנה אחר שנה.

כעת הפנים הם לקראת העונה הבאה. הפועל אשדוד כבר קיבלה מסרים מרשות הספורט העירונית על כך שתזכה לתקציב גבוה יותר לקראת האתגר הלא פשוט שמחכה לה בליגה ב' בעונה הבאה. כעת גם נותרה משימה חשובה לגייס ספונסרים לקבוצה, מכיוון שאם הפועל אשדוד באמת תרצה להחזיר עטרה ליושנה, היא תהיה זקוקה לתקציבים שיעזרו לה לחזק את הקבוצה ולהפוך אותה ללהיט של ליגה ב'. אנחנו נמשיך לעקוב.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן