המרעננת הרשמית של החורף

קבוצת הנוער של מ.ס אשדוד, העולה החדשה לליגת העל, ממשיכה להצליח ולאחר 9 משחקים נמצאת במקום הראשון. הליגה צפויה להתחדש בתום הסגר

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

קבוצת הנוער של מ.ס אשדוד לא עוצרת ותוקפת גם את ליגת העל. אמנם הסגר שמתקיים בימים האחרונים עצר לה את המומנטום, אך ברגע שהליגה תתחדש, היא לא מתכוונת לעצור. לאחר 9 משחקים, החניכים של אלי לוי, מובילים את טבלת ליגת העל לנוער, כאשר במקום השני, עם אותו מספר נקודות (19), נמצאת מכבי ת"א, איתה אמורה להתמודד אשדוד במחזור העשירי.

מ.ס אשדוד מתפארת בשישה נצחונות, לצד הפסד בודד, כאשר היא מציגה את ההתקפה הכי טובה בליגה, ללא מתחרות. אשדוד כבשה לא פחות מ-22 שערים עד כה, כאשר הפועל ר"ג, הכובשת השנייה בטיבה בליגה, כבשה 16. השחקן הבולט העונה בשורות קבוצת הנוער הנפלאה של מ.ס, הוא עוז בילוי, שכבש 8 שערים וכבר מסומן כהבטחה גדולה. גם הקשר אדיר לוי, לו יש 4 שערים העונה, נמצא בעונה מצוינת ויחד איתו, גם הקשר המוכשר חמזה מאווסי, שכבש פעמיים עד כה, מובילים את הקבוצה לפסגה.

עוז בילו

על התזמורת הצעירה של מ.ס אשדוד, המהווה עתודה לקבוצה הבוגרת, מנצח המאמן אלי לוי, שמוכיח את עצמו כאיש מקצוע מין המעלה הראשונה. לוי, יחד עם הצוות המקצועי שלו, הצליחו ליצור תלכיד, שהתפתח בעונה שעברה, העפיל לליגת העל בצורה מרשימה והעונה מאיים לכבוש גם את ליגת העל. עם הצלחות אי אפשר להתווכח וקבוצת הנוער של מ.ס אשדוד העונה היא חתיכת הצלחה. שרק ימשיך כך, שהליגה והכדורגל יתחדשו בעזרת ה' ושלא יגמרו לעולם.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן