חברת מועצת העיר בדרך לכנסת?

חברת המועצה מאשדוד סטלה וינשטיין, מטעם סגן ראש העירייה שמעון כצנלסון, שקיבלה תמיכה מאביגדור ליברמן ובעבר אף הייתה ברשימת ׳ישראל ביתנו׳ לכנסת, ומשמשת בין היתר כמובילת יו״ר הפורום של חדרי הכושר הסגורים עם הפנים לכנסת. וינשטיין: ״קיבלתי מספר הצעות במקום ריאלי ואני שוקלת את צעדיי״

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

האם חברת מועצת העיריייה סטלה שנקל – וינשטיין תהייה בקרוב חברת כנסת ובאיזה רשימה? הפרשן הפוליטי אבי בניהו אמר בתוכנית ״פגוש את העיתונות בערוץ 12 כי לדעתו ״סטלה ויינשטיין סגורה אצל סער״, עצם זה שויינשטיין נחשבת אטרקטיבית לשיבוץ ברשימה בכנסת זה לא מפתיע. ויינשטיין ״מככבת״ בתקשורת במאבקה הבלתי מתפשר לפתיחת מכוני הכושר, הסגורים בשל הקורונה. היא משמשת פה הן למיליון וחצי משתמשי חדרי הכושר והן לכ-200,000 עובדים במכוני הכושר ולעוד עסקים קטנים. ויינשטיין חברת מועצה מטעם סיעתו של סגן ראש העיר שמעון כצנלסון שקיבלה תמיכה מליברמן. וינשטיין גם הייתה במקום ה- 23 ברשימת ״ישראל ביתנו״ לכנסת ה-23 בינואר אשתקד. והיא פעילה וותיקה בתנועת ״ישראל ביתנו״ כבר מגיל 15 בסניף בחולון שם התגוררה עד שעברה לאשדוד בעקבות נישואיה. "התחלתי בתליית שלטים דרך כל התפקידים המפלגתיים" היא מספרת. בגיל 22 היא כבר ניהלה את לשכתו של שר החוץ דאז, ליברמן ב 2009, לאחר שחרורה מהצבא. בעלת תואר ראשון אותו עשתה לפני הגיוס במסגרת פרויקט יוקרתי בשם "מופת". את הניסיון שלה במערך גיוס מתנדבים עשתה במסגרת "הליכוד ביתנו" בימים בהם ליברמן ונתניהו היו "אחים". היא ניהלה את מטה הצעירים המתנדבים הארצי ותפקידה לגייס מתנדבים. תפקיד קשה ותובעני לגייס לעבודה ללא תשלום, אלא מתוך ערכים ואמונה בדרך. היא רואת חשבונות במקצועה ובעלת רשת מכוני כושר ״ לזוז״ שכאמור משקיעה את כל כולה במאבק לפתוח את מכוני הכושר.

 וינשטיין: ״אני מקבלת מקשת מאוד רחבה של מפלגות הצעות מאוד יפות״

וינשטיין לא מכחישה שקיבלה מספר הצעות להצטרף לרשימה בכנסת אך אינה מספרת ממי. ״אני כש׳פגוש את העיתונות׳ שודרה צפיתי עם ילדיי בתוכנית ׳שכחו אותי בבית, אבל מבול הטלפונים שקיבלתי  הבהיר לי מה שהיה. אבי היה מאוד נחרץ אבל זה עוד לא שם״.

האם לא היית ברשימת ׳ישראל ביתנו׳ לכנסת?

״ הייתי בהחלט יותר במקום של כבוד. לא במקום ריאלי. ביקשו ממני להצטרף ולחזק את הרשימה ןכחברת מועצה באשדוד בסיעה שנתמכה על ידי ׳ישראל ביתנו׳, וזה היה לי לכבוד אז״.

אז זה נכון את קיבלת הצעה להצטרף לרשימה של סער?

״אני מקבלת לא מעט הצעות היום למקום ריאלי מלא מעט רשימות וזה לכבוד לי גם היום״.

כמו מי?

״את לא מצפה שתוך מו״מ אגיד. אני מקבלת מקשת מאוד רחבה של מפלגות הצעות מאוד יפות. למקומות ריאליים  כבר לא מקומות של כבוד אלא  מקומות מאוד מאוד ריאליים.  זה מאוד מחמיא לי. אבל זו החלטה לא פשוטה״.

האם בניהו צדק בקשר לסער?

״קיבלתי. קיבלתי לא מעט פניות וזו החלטה לא פשוטה. אני גם מייצגת לא מעט עצמאיים. ‎זה כבר לא החלטה של רק חברת מועצה זו החלטה ברמה ארצית ואני צריכה לשקול את הדברים ‪, וכל עוד אני שוקלת את זה אני לא רוצה לשתף את זה כי זה ספקולציות מיותרות. באמת מיותרות. אבל אני מבטיחה כשאחליט העיתונות באשדוד תהיה הראשונה לדעת. זאת במידה שאני אקבל את ההחלטה, כשאני אקבל את ההחלטה לכאן או לכאן אני אעדכן. כרגע זה בשלבים מאוד בוסריים. המשימה הכי חשובה שלי כרגע זה לפתוח את הענף. באתי לא לייצג את עצמי, אלא לייצג את החברים שלי מהענף. ולהם נתונה גם זכות הבחירה להחליט לאן אני אלך. אני מתייעצת גם איתם״.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן