המלחמה בארגוני הפשע באשדוד: נאשם שהחזיק מטען, לבנת חבלה, נפץ ואקדחים

אדיר אזולאי (35), תושב אשדוד, מואשם כי החזיק בחנין הבניין במגדלי קיי ,שבו הוא מתגורר אמצעי לחימה שחלקם בשירות כוחות הבטחון: קדחים עם מחסניות ואמצעי לחימה שונים, כגון מטען חבלה, לבנת חבלה שנמצאת בשימוש כוחות הביטחון ונפץ

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

פרקליטות מחוז דרום (פלילי) הגישה לבית משפט השלום באשקלון כתב אישום נגד אדיר אזולאי (35), תושב אשדוד, אשר החזיק בחנין הבניין במגדלי קיי ,שבו הוא מתגורר   על תעלת מיזוג אוויר הממוקמת מעל לחניה את אמצעי הלחימה הבאים:  מטען חבלה מאולתר בעל מערכת הפעלה סלולרית לתעלת החשמל הוצמדו שני מגנטים מלבניים באמצעות סרט דביק. המטען הכיל חומר נפץ מסוג  ציקלוניט )RDX .)אשר לא היה מחובר למערכת הפעלה והטלפון הסלולרי שהוצמד למטען היה כבוי וללא כרטיס "סים".בנוסף,  לבנת חבלה מס' 10 / נפיץ, שהכילה חומר נפץ ציקלוניט )RDX )מתוצרת חברת רפא"ל, נמצאת בשימוש כוחות הביטחון בעל מוליכים חשמליים בצבע שחור ובקצוות המולכים PCR בצבע שחור, עטופה בניילון נצמד יחד עם נפץ חבלה אמריקאי M6 חשמלי )להלן: "הלבנה" ו"הנפץ"( לבנת החבלה יחד עם הנפץ, היו עטופים ביחד בבד ובשקית. זאת בכוונה להמית אדם

אקדח חצי אוטומט FN ,תוצרת בלגיה, מודל 35 – HP קליבר 9 מ"מ  פאראבלום מספר סידורי L124159 עטוף בניילון נצמד ומחסנית ובה 7 כדורים עטופים בניילון נצמד, הכל בתוך שלוש זוגות גרביים זהות עם סמל וכיתוב של נייק.

 אקדח חצי אוטומט גלוק, תוצרת אוסטריה, מודל 19 ,קליבר 9 מ"מ פארבלום  מספר סידורי HDY013( קנה + צינה( GXD 370 ,ובתוכו מחסנית ובה עשרה כדורים. הנשק היה עטוף בניילון נצמד בתוך גרב עטופה בניילון נצמד וגרב נוספת עוטפת את הכל יחד.

אקדח נוסף, חצי אוטומט ברטה, תוצרת איטליה, מודל 34 ,קליבר 9 מ"מ קצר  סידורי 5462 .בתוך הנשק מחסנית ובה 6 כדורים עטוף בשני גרביים זהות עפ  סמל וכיתוב של נייק.

הפרקליטות מבקשת לעצור את הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.  לעמדת הפרקליטות, נסיבות החזקת האמל"ח מגדילות את הסיכון שנשקף ממעשיו של הנאשם, שכן לו היה האמל"ח מופעל, במקום בו הוסתר, היה נגרם נזק רב, והיה חשש לחיי אדם. "אופן החזקת האמל"ח והנשק…, מצביעים על החשש הרב שיעשה שימוש פלילי באמל"ח נגד אחרים, וזאת בין היתר, נוכח המצאות מטען החבלה וגם לבנת החבלה באותו מקום, כמו גם טלפונים סלולריים וכרטיסי סים, המצביעים על פעילות עבריינית", ציינה עו"ד הילה דרימר יאיר בבקשת המעצר.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן