המחווה האצילית של חברי המועצה

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

בטקס של כינון מועצת העירייה ה-12 שהתקיים השבוע במשכן לאומנויות הבמה, נצפו שני חברי מועצת העירייה מסיעת "אשדודים" יניב קקון ומאיר אברז’ל כשהם עומדים במעבר, כאשר חבריהם במועצת העירייה, יושבים בקדמת הבמה, עם משפחותיהם.

פריחה ששמעה הרבה לחשושים מסביב על כך, שאלה את השניים למה הם עומדים במקום לשבת, התשובה היתה חד משמעית: ״כל זמן שיש תושבים שהוזמנו ולא היה להם מקום לשבת, אנחנו פינינו את מקומנו להם״.

פריחה תמיד החזיקה מהאצילות רוח של השניים.

בטקס, שהתקיים ביום שלישי האחרון, היה אחד המרשימים שראיתי באשדוד. הוא היה מסודר, המנחה והמארגנת דינה בר אולפן המשנה למנכ"ל העירייה, נתנה הופעה שלא הייתה מביישת את טקס האוסקר. הטכס היה מחושב ומתוכנן לפי דקות, ולא במקרה ראש העיר ד"ר לסרי שיבח אותה על כך.

בעקבות הטקס, פריחה מכריזה כעת, שראש העירייה הבא יהיה חרדי, רק אם הם ירצו.

בטכס הופיע זמר חרדי שי לפידות. בסוף הטכס הופיעה להקות ילדות קטנות, כמובן החרדים האשכנזים, ביצעו "התגנבות יחידים?" ועזבו את האולם. וגם בשירת ההמנון לא היו באולם, חוץ מנציגי ש"ס. ואיך אומרים תסתכלו טוב טוב על האנשים שיושבים מאחור, וזה סימן לבאות.

בטקס גם נצפו מספר אישיים, קורנים מאושר, כמו מנכ"ל העירייה אילן בן עדי ורעייתו מירי. פריחה שמעה שכבר לפני שנה הבטיח אחד המעומדים לראשות העירייה, את התפקיד שלו לעובד עירייה לשעבר. לא שבן עדי היה מודאג מכך. כל ראש עיר וכל שר היה רוצה שהמנכ"ל שלו יהיה אילן בן עדי.

פריחה שמעה, שהצלחתו של ד"ר לסרי בניהול ובפיתוח העיר, הודות בין היתר לכישורים ולעבודה הקשה של בן עדי. ולא במקרה, ד"ר לסרי בנאום הניצחון שלו בטכס, ציין לשבח את אילן בן עדי, את ראש אגף התפעול שלמה רוטנברג, את איריס נפתלי, את דינה בר אולפן ועוד.

פריחה שמעה גם את הנאום הארוך (שלא לומר ארוך מדי) של ד״ר לסרי בו הודה בין היתר לכל האנשים שמסביבו, שתרמו להצלחתו בבחירות. בברכתו הודה ד״ר לסרי לשתי נשים חשובות בחייו האחת אמו זהרי שנכחה בטקס, ורעייתו עירית. ״אימי היקרה, שתאריך ימים בבריאות טובה, ונחת מכל יוצאי חלציה. שהברכות שלה מלוות אותי, וגם מתגשמות. תודה לאל״, ציין ד״ר לסרי. 

מקבלות פרחים בטכס. אמו של לסרי ורעייתו עירית. (צילום: פבל טול׳צנסקי, ״כאן דרום״)

 פריחה שמעה שמשפחת יהושע מאשדוד, חגגה השבוע את מסיבת הבת מצווש׳ לבת נועה ועל רקע המלחמה והשלכותיה, המשפחה ובראשם האמא חן, החליטו שהחיים חזקים מהכל, וביקשה מהאורחים להשאיר את המציאות מחוץ לאולם אירועים ולשמוח במסיבת פורים מיוחדת. את האורחים קיבלה משפחת יהושע בתחפושת ברבי מושקעת על שלל אביזריה. הנה תראו.

האחים דני וליאון בן לולו, התייצבו לפני כשנה לצידו של ברק סרי בהתמודדות לראשות העיר. ליאון היה אחד הפעילים המרכזיים במטה של סרי. לאחר שהובטח לו תמורה הוגנת, אם סרי ייבחר לראשות העיר.

פריחה שמעה שהובטח לדני אחיו להתמנות כשגריר במרוקו, תפקיד על פי ההסכם הקואליציוני בין ש"ס לבין הליכוד היה, שתפקיד שגריר במרוקו ימונה ע"י תנועת ש"ס. לדניאל בן לולו שמשאת חייו להיות שגריר במרוקו, נוצרה הזדמנות פז. הוא קיווה שברק סרי שהיה בקשרים הדוקים עם הרב דרעי, וישפיע על מינוייו.

האחים בנלולו. (צילום: פבל)

תחילה הציעו ראשי ש"ס לראש העיר ד"ר לסרי את תפקיד שגריר במרוקו, תפקיד דיפלומטי מכובד מאוד, ובכך ״יתפטרו״ ממנו, ולברק סרי הזירה תהיה פתוחה בפניו. ד"ר לסרי סירב בנימוס ואמר לא בגדול,  והוסיף כי לא מעניין אותו הכבוד. ״אני רוצה להמשיך בתפקיד ראש העירייה ולסיים את התוכניות שלי. שלוש פעמים הציעו לו את התפקיד ושלוש פעמים דחיתי בתוקף את ההצעה״.

פריחה שמעה שד"ר לסרי אמר למקורביו: "מה משפחת בן לולו רוצה ממני, אני סירבתי, ובכך פתחתי לדני בן לולו את הדרך להתמנות לתפקיד שגריר, הוא דווקא צריך לפרגן".

ואם תהיתם לאן נעלמה השבוע אשת הנדל״ן ובעלת המשרד ״הדרך לנכס״ דיקלה פור, אז הסיבה שהיא קפצה לפריז, יחד עם סוכני הנדל״ן הוותיקים איב ואריק סלמה, האחים המקצועניים דוברי צרפתית שפת אם ליריד מכירת דירות בפריז. ״במיוחד בתקופה הזו הרגשתי שליחות ליישב את ארץ ישראל״, אומרה דיקלה.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן