המועצה הדתית חנכה "מקוה טהרה" ברובע יא' אחרי השיפוץ

מקוה מפואר וברמה גבוהה: במעמד צנוע ומרגש התקיים חנוכת שיפוץ מקוה טהרה ברובע יא' בהשתתפות רבני העיר, הרב עובדיה דהן יו"ר המועצה הדתית ובני משפחת מגד

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

המקוה ברובע יא' ברחוב הר חרמון עבר שיפוץ יסודי ברמה גבוהה ע"י המועצה הדתית ובעזרה גדולה ע"י משפחת מגד היקרה שהרימה תרומה נכבדה לכבוד אב המשפחה מר אברהם מגד ז"ל. 

המעמד החל בסיור במקוה החדש, הרב עובדיה דהן נתן סקירה רחבה על כל מהלך השיפוץ, המקוה למעשה הוא כחדש לחלוטין ברמת גימור מיוחדת וגבוהה. לקחנו אדריכלית מקצועית, חשבו על כל פרט ופרט על מנת לתת נגישות, נוחות ויופי בכל פינה, המקווה מאובזר במיטב השכלולים, ומתוחזק באסטטיקה והדר ברמה גבוהה במיוחד, לצד כלים סניטריים מודרניים.

לאחר תפילת מנחה בחצר המקוה, נכנסו האורחים לטקס חנוכת המקוה. הרב יוסף שיינין נשא דברי ברכה ואמר, המקוה זה הבסיס של טהרת עם ישראל, זכות גדולה היא למשפחת מגד היקרה על שהשכילו להנציח את אבי המשפחה יקירנו שהיה אהוב על כולנו אברהם מגד ז"ל במצוה יקרה וחשובה זו ולהיות שותפים להרבות קדושה וטהרה בעם ישראל, הזכויות הללו יעמדו לכבוד המשפחה לבריאות ואריכות ימים ושנים.

הרב עובדיה דהן יו"ר המועצה הדתית בראשית דבריו הודה ובירך את משפחת מגד היקרה
על חלקם הגדול בשיפוץ המקוה המפואר הנוכחי. כן הביא את ברכתו של הרב הראשי רבי חיים פינטו שנבצר ממנו להשתתף במעמד לכבוד משפ' מגד ולאורחים היקרים. הרב דהן
ציין את המסירות של המועצה הדתית שדאגה בכל תקופת הקורונה שהמקוואות בכל רובעי
העיר יעברו חיטוי יסודי באישור משרד הבריאות, כך גם היום המים בבורות הם נקיים ואיכותיים לחלוטין לפי התקן. וסיים בברכה לכל אלו שסייעו בעבודה הנפלאה לפאר, להדר ולאסטטיקה שאנו רואים כאן.

התרגשות מיוחדת היתה לנוכחים בעת שהרב עובדיה דהן יחד עם הרב הראשי הרב יוסף שיינין העניקו "תעודות הוקרה" וההערכה לגב' הנכבדה נטלה בת שבע מגד ולבנה הרב ישראל על התרומה הנכבדה שהעניקו לשיפוץ המקוה לזכר ולעילוי נשמת אב המשפחה מר אברהם מגד ז"ל ושעל שמו נקרא המקוה בשם "טהרת אברהם".

בקביעת המזוזות בשני הפתחים, כובדו הרב יוסף שיינין הרב הראשי והרב עובדיה דהן יו"ר המועצה הדתית.

בשם המשפחה, הבן הרב ישראל מגד הודה בהתרגשות לרב עובדיה דהן יו"ר המועצה הדתית
על הזכות שניתנה להם ושמח לראות מקרוב את הרמה הגבוהה שבמקוואות הטהרה בעיר ובירכו בחביבות על כל פעולותיו הברוכות במסגרת המועצה הדתית.

המעמד נחתם בעת הסרת הלוט בקיר החיצוני ע"י בני משפחת מגד, כשבשלט נכתב: מקוה
"טהרת אברהם" לע"נ אברהם מגד ז"ל, ציבור המשתתפים קיבל כשי מזכרת מגש מפואר
"חלות לשבת" בשם משפחת מגד.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן