הכנסת ספר התורה לבית הכנסת בבי״ס "מעלות"

במעמד מיוחד ומרגש התקיים הכנסת ספר תורה מהודר לבית הכנסת שבבית הספר ממ"ד "מעלות” בעקבות תרומה של משפחת כפיר וכרמית נירי

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

המעמד התקיים בשעות הבוקר כאשר כל תלמידי בית הספר חיכו למעמד המרגש, באולם בית הכנסת הוכן מבעוד מועד לצד כותל המזרח, שולחן ועליו ספר התורה לשם הגיעו הרבנים יחד עם הסופר לכתיבת האותיות האחרונות שבספר התורה. 

בכתיבת האותיות האחרונות שבספר התורה כובד רבי חיים פינטו הרב הראשי ולאחריו הרב עובדיה דהן יו"ר המועצה הדתית, הרב חיים בן-חמו מרבני המועצה הדתית וכן הרבנים: הרב שלום מלול ראש ישיבת "אמית", הרב חיים ענזי מפקח על רבני בית ספר ורב בית הספר ישראל ניסן.

עם סיום כתיבת האותיות בספר תורה, הוכנס ספר התורה לתיק מפואר מוכסף. בשלב זה נשא דברי תורה וברכה הרב פינטו וציין בפני הילדים על הזכות הגדולה שנפלה בחלקם ברגעים אלו של הכנסת ספר תורה לבית הספר, ספר התורה הוא מאחד את עם ישראל כולו וציין עוד כי שמות כל הילדים רמוזים במילים שבספר התורה. בסיום בירך את הנהלת בית הספר שיראו ברכה בעמלם ושזכות התורה תגן בעדם בכל מילי דמיטב.

משם יצאו בתהלוכה ילדי בית הספר עם הצוות החינוכי לרחוב הסמוך ברובע ג' הרב יצחק בוסקילה, ושם צעדו יחד בשירה ובריקודים לכבודה של תורה תחת חופת אפריון מקושטת, כשמידי פעם הילדים ניגשים ומנשקים את ספר התורה וצוות המלמדים נושאים את ספר התורה על זרועם ומפזזים ורוקדים בהתלהבות רבה.

משחזרו לבית הספר, פתחו במעגלי שמחה סביב ספר התורה וכך נכנסו בשמחה ובריקודים להיכל בית הכנסת שבבית הספר, ולאחר מזמורי תהילים הוכנס ספר התורה לארון הקודש, ע"י נציגי המשפחה.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן