הכדורגלן יצחק אספה החל לרצות את עונשו בכלא

יצחק אספה שהורשע בהפקרה ובשיבוש הליכי חקירה בפרשת דריסת הנער ארי נשר, החל השבוע לרצות את עונש 4.5 שנות המאסר שנגזרו עליו. הוא יערער לעליון על חומרת העונש

צילום: one רדאד ג׳בארה
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

ביום שלישי השבוע, ל׳ בשבט יום המשפחה, נפרד הכדורגלן יצחק אספה מבני משפחתו ומארוסתו ונכנס לכלא חרמון, שם יהחל לרצות את עונש המאסר שנגזר עליו. כזכור, אספה כדורגלן מ.ס. אשדוד הורשע בעבירת הפקרת הנער ארי נשר ז״ל, נידון ל- 4.5 חודשי מאסר בפועל.

כזכור, בחודש ספטמבר 2018 לפנות בוקר נהג אספה ברכבו בצפון תל אביב, לאחר שיצא ממסיבת יום הולדת של חבר, ופגע בשני נערים שרכבו על אופניים חשמליים. אחד מהם, ארי נשר נפצע אנושות ונפטר מפצעיו כעבור מספר ימים. אסיפה, ברח ממקום התאונה. הוא הורשע בעבירות ההפקרה ושיבוש ולפני כחודש גזר עליו שופט בית המשפט המחוזי בתל אביב, צבי גורםינקל 4.5 שנות מאסר בפועל . אספה, שמע לעצת עורך דינו החדש אילן סופר והחליט שלא לבקש עיכוב תחילת ביצוע עונשו וכאמור החל לרצות את עונשו. במקביל, הוא יערער לבית המשפט העליון על חומרת העונש.

עורך דינו: ״אספה לוקח אחריות״

עו״ד אילן סופר המייצג את אספה הגיב: ״יצחק אספה החל השבוע לרצות בכלא חרמון את עונש המאסר של ארבע וחצי שנים שהוטלו עליו. אספה החליט שלא לעתור לעיכוב ביצוע העונש והוא יתחיל לרצות אותו באופן מיידי. במקביל יצחק אספה מתכוון לערער על חומרת העונש. יצחק אספה לוקח אחריות מלאה על הטעויות החמורות שנפלו בשיקול דעתו בסמוך לתאונה ובניהול המשפט. ומסיבה זו איננו עותר לעיכוב ביצוע העונש ולא יערער על הכרעת הדין.

אספה משתתף באבלה הכבד של משפחתו של ארי נשר ז״ל ומתנצל מעומק הלב בפני הוריו ובני משפחתו על הסבל הנוסף שגרמה להם התנהגותו״.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן