הטעות המביכה של סטלה: "לפחות הכרתי את נשיא העדה הכורדית בישראל "

בעמוד של סטלה ויינשטיין חברת מועצת העיר אשדוד ומנכלית ימינה היא פרסמה פוסט ברכה לבני העדה האתיופית לרגל חג הסיגד. אלא שהפוסט הועתק מעמוד של נשיא העדה הכורדית בישראל."הטעות של המתלמדת תוקנה מהר.היה לנו שבוע קשה של ההצבעות על התקציב"

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

מנכ"לית ימינה סטלה ויינשטיין בסך הכול ביקשה לאחל לבני העדה האתיופית בישראל חג שמח לרגל חג הסיגד . בפוסט שלה היא היא כתבה שהחג "מסמל את הכמיהה העזה של יהודי אתיופיה" ושהוא "הזדמנות להסתכל על הפערים בעיניים". בהמשך נכתב כי "אני כנשיא העדה של כורדיסטן.." . מתברר כי זה היה העתק של פוסט מנשיא העדה הכורדית יהודה בן יוסף. בעקבות התקרית המביכה הרשת געשה ורעשה ואין ספור תגובות ובדיחות על סטלה על העתקת הפוסט.

אבל לא סטלה ויינשטיין חברת מועצת העיר אשדוד ומנכלית ימינה תשב בשקט ויצרה קשר עם נשיא העדה הכורדית בישראל יהודה בן יוסף וקבעה אתו פגישה. "מעז יצא מתוק. הוא הגיב והתקשרתי אליו וקבענו לארוחת ערב"אומרת סטלה.

ש. ואיך קרתה הטעות המביכה הזו?

"מיום שני אנחנו מסביב לשעון. אחת המתלמדות שלי, בדוברות שמטפלת בעמוד הפייסבוק עשתה טעות בתום לב . 13 דקות זה היה באוויר"

ש. זה מספיק לעשות מטעמים..

"שאלו יהיו הצרות שלנו"
ש. פיטרת אותה?
"לא . כולנו בני אדם. היא צעירה. היא מתלמדת לקראת גיוס לדובר צה"ל . נתתי לה את המקום והבמה.אני רוצה להזכיר שלי גם נתנו הזדמנות כילדה לעבוד בחנות פרחים כשלא היה לי כסף ולא היה מה לאכול בבית. היה לנו שבוע קשה של ההצבעה על התקציב וטעויות קורות.
ביבי הצביע 6 פעמים לטובת הקואליציה בתקציב בטעות. אצלי הייתה טעות אחת . הכל ברוח טובה. והכי חשוב הכרתי את נשיא העדה של כורדיסטן יהודה בן יוסף איתו אני נפגשת ".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן