החלפת מצבר עד הבית

התעוררתם בבוקר, התארגנתם ויצאתם לעוד יום שיגרתי וברגע שניסיתם להתניע את הרכב, הוא החליט לא להניע. סיטואציה שהיא לא נעימה לאף אדם ובטוח שכל אחד מאיתנו לא פעם חווה מצב שהמצבר שבק חיים או התרוקן כי שכחנו לכבות אורות. איפה ניתן למצוא מצברים איכותיים במחיר הוגן?

צילום: FREEPIK
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

בכדי למנוע סיטואציות בהם אנו נתקע עם הרכב, חשוב להיות ערניים לסימנים שעלולים להופיע כאשר המצבר בדרך לסיים את חייו. לדוגמא, מזגן חלש, אורות בלוח השעונים עמומים. במידה ורק שכחתם אור דלוק ברכב והוא התרוקן ולא עבר יותר משנה/שנתיים, תוכלו למלא אותו על ידי חיבור הרכב בכבלים לרכב אחר.

איזה מצבר נחשב לאיכותי בישראל?

כאשר תעשו סקר שוק ותבדקו את המחירים של כל יבואן מצברים\מוסכים, תופתעו לגלות מחירים שונים. ולמה זה? כיוון שכל ספק ויבואן מצברים מציע שירות שונה, לדוגמא: שירות מצבר לרכב עד הבית. בשירות זה מגיעים עד לרכב שלכם ובודקים האם יש תקלה במצבר, במידה וכן מחליפים לכם אותו ואתם ממשיכים את השגרה שלכם כרגיל. חברת מצברים שנחשבת לאיכותית ביותר בישראל הוא מצבר שנפ, ששולטים בשוק כבר עשרות שנים ומוכיחים כל פעם מחדש שאין להם מתחרים. 

מה חשוב לבדוק בעת רכישת מצבר חדש?

  1. האם זה באמת בעיה של מצבר או שיש בעיה אחרת שגורמת לרכב לא להניע? 

לדוגמא רצועת אלטרנטור שנקרעה, או מצבר שהתרוקן כי שכחו את האורות והוא עדיין יעבוד אחרי שתטעינו אותו. 

  1. האם אתם מקבלים אחריות מלאה מהיצרן? ניתן לממש אותה בכל רחבי הארץ? 

במידה ורכשתם מצבר חדש יש לבדוק שקיבלתם אחריות ל12 חודשים לפחות, תוכלו לבדוק את זה עוד לפני שתרכיבו את המצבר החדש על ידי בדיקה חיצונית על גב המצבר, שם יהיה כתוב לכם כמה אחריות בידיוק יש למצבר. בנוסף, בדקו שניתן לממש אותה אצל היצרן עצמו וזה לא אחריות שהיבואן מצברים מספק לכם (בכדי למנוע בעיות בעתיד ואי מימוש תוקף אחריות). 

  1. איזה מצבר מתאים לרכב? האם הוא מתאים לנפח המנוע, לשנתון ולסוג הרכב?

בכדי להיות רגועים ולוודא שהרכבתם את המצבר הנכון, אנו ממליצים לכם לבדוק עם המוסך המורשה \ בהוראות היצרן בספר הרכב או בדיקה של המצבר שמורכב לכם כיום ברכב באמצעות פתיחת מכסה מנוע. בנוסף, אם קיימת לכם ברכב טכנולוגיה מסוג סטארט סטופ, יש להרכיב מצבר שמותאם לטכנולוגיה זו ולא מצבר רגיל.

החלפת מצבר עד הבית – חסכון משמעותי בכסף ובזמן היקר שלכם

במידה והמצבר שלכם עומד לסיים את תקופת חייו, נגמרה האחריות על המצבר או שהוא פשוט שבק חיים, אנו מזמינים אתכם להתקשר לשיא מצברים לרכב שיספקו לכם מצברים איכותיים במחיר הוגן לכל כיס בהגעה עד 60 דקות ובמידה אין לכם בעיה של מצבר, לא יחייבו אתכם ולא יחליפו את המצבר הישן בחדש. בנוסף, המצבר החדש יגיע לכם עם אחריות מלאה ולא תשלמו על עלויות התקנה והרכבת המצבר. השירות ניתן בכל אזור המרכז על ידי מתקינים מוסמכים שיעניקו לכם המשך נסיעה בטוחה בכביש.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן