עיריית אשדוד בחרה באפליקציית OSIM לניהול מערך המתנדבים

שדוד תהיה העיר הראשונה בישראל שתנהל את מערך ההתנדבות ע״י אפליקציה ידידותית שפיתח הפעיל החברתי דוד קקון בשיתוף חברת ״עוקץ מערכות״, ותקשר באופן אוטומטי לגמרי בין המתנדב לבין פרויקטים של התנדבות וערבות הדדית. עוד יוזמה מבית היוצר של עיריית אשדוד שזוכה להתעניינות ארצית

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

באמצעות המחלקה למשאבי קהילה והתנדבות, מפעילה עיריית אשדוד כ-40,000 מתנדבים במגוון תחומי פעילות ובאמצעות מאות ארגונים. האפליקציה OSIM שפותחה ע"י הפעיל החברתי דוד קקון בשיתוף חברת ״עוקץ מערכות״, מסייעת בניהול המערך הגדול והמורכב הזה, ע"י כך שהיא מתאימה למתנדב רק את הפרויקטים שנוחים ומתאימים לו, בהתאם לתחומי העניין הקרובים לליבו, ועושה זאת בצורה אוטומטית ומידית.

האפליקציה שודרגה עבור עיריית אשדוד והותאמה למערך החירום של העירייה לאור מגפת הקורונה והיערכות הרשות המקומית לחורף, בהתאם לתחזיות ולהתפרצות אפשרית של הקורונה. האפליקציה מותאמת כמובן לתרחישי חירום נוספים, הן מההיבט הרפואי והן מההיבט הביטחוני. "האפליקציה זכתה במקום השלישי בהאקתון בינלאומי שערכה עיריית תל אביב עם פרוץ משבר הקורונה, בו השתתפו חברות מכל העולם" אומרים בעיריית אשדוד ומברכים על הצטרפותה של עוד טכנולוגיה לשלל האמצעים והטכנולוגיות שאשדוד מקדמת כ'עיר חכמה'.

מאחורי האפליקציה עומדים שני חבר'ה אשדודים, שחיים ופעילים באשדוד, ומכירים היטב את העולם החברתי ואת הפעילות הנעשית בתחום ההתנדבות באשדוד. דוד קקון, יו״ר עמותת 'שולחן עגול', יוזם האפליקציה וחיים מולכו, חבר לשעבר בעמותה והבעלים של חברת 'עוקץ מערכות' שלקחה על עצמה את נושא הפיתוח. השניים העניקו לעיריית אשדוד את האפליקציה OSIM, ללא עלות וכמחווה לעיר. זו דוגמא למוצר שכולו אשדוד, שפותח ע"י תושבי אשדוד והוענק כמתנה לעיר אשדוד.

חנה בן איון, מנהלת מחלקת משאבי קהילה והתנדבות, תנהל גם את מערך ההתנדבות של האפליקציה תוך שהיא מפקחת על כלל הפעילות והתאמה בין המידע שהתגבש באפליקציה לבין הפעילות המתבצעת בשטח. בן איון מברכת על היוזמה ועל כלי העבודה החדש אשר ישמש כל תושב אשר רוח ההתנדבות מפעמת בו. 

ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי שנחשף לייחודיות של האפליקציה OSIM, משבח את היזמים ומציין כי אין זה מפתיע שעיר ההתנדבות של ישראל הוציאה מתוכה גם פעילי חברה והתנדבות שיזמו ובנו כלי עזר כה חשוב לניהול מערך המתנדבים של העיר. "זו מתנה נהדרת לעיר ולמתנדבים, שמציעה פלטפורמה טכנולוגית נוחה וזמינה, כך שכל אחד יכול להשתלב ולתרום את חלקו לחוסנה של העיר". 

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן