החגיגה המפוארת של אורי מור יוסף

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

פריחה רוצה לאחל המון מזל טוב לאיש העסקים,  אורי מור יוסף, שחגג השבוע יום הולדת בוילה המפוארת שלו ברובע ד׳. בתפריט: סשן ריקודים עם כלתו נטלי, הנשואה לבנו יגאל, די ג׳יי, ארוחת ערב, עוגה אחת ומספר הנפות לאוויר על כסא יום ההולדת. ולא, אל תצפו פריחה לא הולכת לספר לכם כמה הוא חגג?

פריחה רוצה לברך את חיים קראדי, יליד העיר ובכיר במד״א‫, לאחר שהועלה השבוע לדרגת תת מגן ומונה באופן רשמי למנהל מרחב לכיש‫.  קרדי שעבר מספר תפקידי מפתח  במשך 24 שנותיו במד״א ושימש כממלא מקום מנהל מרחב לכיש במד״א‫, בשנה האחרונה הוא נאלץ להתמודד עם משבר הקורונה על השלכותיו‫.

קראדי בעל תואר שני בניהול אסונות ורפואת חירום, יליד אשדוד, נשוי לענבל ואב לארבעה, החל את דרכו במד"א בשנת 1997 כנהג אמבולנס. בהמשך למד קראדי לימודי רפואת חירום והפך לפראמדיק במרחב לכיש, בהמשך היה בתפקיד אחראי חומרים מסוכנים לשעת חירום, מפקח רפואי של מרחב לכיש. בהמשך דרכו עבר קראדי לתפקיד מטה – מנהל המוקד הרפואי הארצי של מד"א ובשנה וחצי האחרונים מילא את תפקיד מ"מ מנהל מרחב לכיש וכעת כאמור‫, מונה באופן רשמי לתפקי‫ד. פריחה מפרגנת‫.

תרימו טלפון לעו״ד יאיר לחן, המשמש גם כיו״ר הדירקטוריון בתאגיד ׳יובלים׳ ותאחלו לו המון מזל טוב, כי שבשבוע שעבר הגיחה לעולם בתו השלישית (בבית ממתינים שני בנים בגילאי ארבע וחצי ושבע. לחן בתגובה: אכן אושר מופלא. פריחה מאחלת המון מזל טוב.

לרגל יום העצמאות ה- 73 של ישראל‫, העניק משרד החינוך לעדה נגר, תושבת אשדוד שניהלה בעבר את מקיף ג׳ וכיום מפקחת בתי ספר על יסודי‫, תעודת הצטיינות. פריחה זוכרת שעיתון ״השבוע באשדוד״ בזמנו ״גילה״ את כישוריה המצויינים של נגר‫, ובחר בה כאשת השנה בתחום החינוך. שאפו ענק לעדה נגר ו…. לתפארת מדינת ישראל.

קיבלה תעודת הצטיינות‫. המפקחת עדה נגר
הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן