הזיגזג של חנוך דרך-ארליך

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

פריחה לא יודעת אם לצחוק או לבכות מהזיגזג של עו״ד חנוך דרך-ארליך, שלפני מספר שבועות תקף את ברק סרי, המתמודד לראשות העיר, בטענה שהוא מועמדם של אריה דרעי והחרדים. וכך הוא אמר על ברק סרי: ״ברק סרי יכול להיות הרבה דברים, דור חדש הוא לא, הוא האמאמא של הפוליטיקה הישנה. מה גם שהוא לא בא עם אג׳נדה ולא עם ניסיון מונציפלי. ארליך הוסיף ברק חומד את קולות הבוחרים של החרדים. המתמודד החדש שלא קשור לעיר שלנו ובכלל, ברק סרי, שהוא עוד לא אמר בוקר טוב והוא חייב את ההתמודדות שלו לחרדים. אם חלילה הוא ייבחר הוא ישכלל את מנגנון מכירת העיר, מבחינה פוליטית לחרדים עד שנתגעגע ללסרי״. לא עברו מספר שבועות מדבריו נגד ברק סרי, והשבוע הודיע שהוא פורש מהמירוץ לראשות העיר וממועצת העיר, וחובר דווקא למועמד אותו תקף הכי הרבה, ברק סרי.

פריחה ראתה בכנס התמיכה שערך ברק סרי, המתמודד לראשות העיר, בשבוע שעבר, את עופר צילקר, בנו של ראש העיר המיתולוגי צבי צילקר ז״ל. עופר עורך דין במקצועו, בעל משרד עורכי דין בתל אביב, נצפה כשהוא עם מדבקה של ברק על חולצתו.

ואילו חנה צילקר, רעייתו של צבי ז״ל, יחד עם בניה אייל ומיקי, תומכים בעו״ד הלן גלבר לראשות העיר.

פריחה רוצה שתכירו את הצמודה החדשה של הקבלן שאול כהן. קוראים להם דנה, והיא הנכדה של חבר המועצה שרל פילו שכיהן בשנות השישים. השניים נראו צמודים במיוחד בערב הרמת כוסית לכבוד השנה החדשה בביתה של עו״ד הלן גלבר, המתמודדת לראשות העיר.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן