הותר לפרסום: נעצר חשד ברצח דורון שוסטר: "שמו כסף על הראש שלו"

המשטרה עצרה את יאיר זוהר בחשד לרצח דורון שוסטר מאשדוד. את הפענוח הביא סוכן סמוי שהחשןוד לכאורה התוודה בפנים וסיפר לו כי אלמונים שלחו אותו לבצע את הרצח, "שמו כסף על ראשו"

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

לפני 4 שנים נורה דורון שוסטר נורה למוות. היה היה בשעת ערב של  ה-20 במרץ 2016 בפתחו של בית מגורים בראשון לציון שם התגורר.  מחקירת המשטרה עולה כי מישהו התקשר אליו וביקש ממנו שירד למטה. שוסטר ירד ומתנקש שהגיע רכוב על אופנוע ירה בו מספר יריות ונמלט.

 עד כה המשטרה לא עצרה אף חשוד והתיק שכב בחדר החקירות בלי שום רמז.  היום הותר לפרסום כי חלה התקדמות בחקירה – לבקשת N12. השופט גיא אבנון מבית משפט השלום תל אביב התיר לפרסם כי נעצר חשוד, יאיר זוהר שמו. זוהר נעצר לאחר שסוכן סמוי של המשטרה דיווח עליו כמי שחיסל את שוסטר.

מתברר כי במשך 4 שנים היחידה החוקרת (ימ"ר מרכז) חיפשה קצה חוט: התיק הזה שוב ושוב לא התקדם לשום מקום עד שסוכן סמוי שהפעילו בימ"ר מרכז במשך שנה שלמה התחיל לספק מידע. הסוכן הסמוי לא רק הפליל כ-60 עבריינים, אלא גם אמר שהוא יודע מי רצח את דורון שוסטר. 

הסוכן סיפר כי העבריין יאיר זוהר סיפר לו כי ביצע את הרצח – וסיפר לסוכן פרטים מוכמנים שרק הרוצח יכול לדעת עליהם. בימ"ר מרכז לא האמינו ורצו פרטים נוספים: הם ציידו את הסוכן באמצעים כדי לתעד את השיחה, והסוכן לא אכזב. בין היתר זוהר סיפר לו כי אלמונים שלחו אותו לבצע את הרצח, "שמו כסף על ראשו" של שוסטר. זוהר גם סיפר כיצד ביצע את הרצח.

הכתבה באשדוד 10 לפני כשנתיים.

בעקבות גילוי המידע הזה, זוהר – שנמצא בכלא בגין עבירות אחרות – הובא לימ"ר מרכז, שם הטיחו בו את החשדות. הוא הכחיש ואמר שהוא לא קשור לרצח‎. בימ"ר מרכז לא הסתפקו בכך וקיימו עימות בין זוהר לסוכן. אחד החוקרים אמר: "לא זכור לי עימות כזה חריף וארוך בין שני אנשים". הסוכן הטיח בחשוד את כל מה שאמר לו, אבל זוהר כל הזמן הכחיש‎ וניסה לסתור את דבריו של הסוכן.

אותו סוכן, כך מדווח כתב ערוץ 12 ברהנו טגניה,  נמצא ברשות להגנת עדים. במשטרת מחוז המרכז ניסו לשמור ככל יכולתם את החקירה הזאת תחת צו איסור פרסום. כשהמשטרה עדכנה על פעילות הסוכן ומעצר עשרות החשודים, במסיבת עיתונאים שבה נכח גם השר החדש אמיר אוחנה, דבר לא הוזכר על התפתחות דרמטית בקשר לרצח של שוסטר.

עו"ד עדי כרמלי, שמייצג את החשוד, מסר: "מרשי מכחיש כל קשר, עומד על חפותו ואנחנו מאמינים שזה עניין של זמן עד שישתחרר. אם יוגש נגדו כתב אישום נגיב רק כשחומרי החקירה יהיו בפנינו".

שוסטר ז"ל נחשב לפעיל ליכוד מוכר מאוד בעיר אשדוד והיה בקשר עם שרים בממשלות ישראל בעבר ובהווה. בעבר יוחסו לו קשרים עם הנשיא לשעבר, האסיר משה קצב, שר הפנים לשעבר גדעון סער וחבר הכנסת צחי הנגבי. אולם שמו של איש העסקים נקשר בעבר גם במספר פרשות שאינן מחמיאות וביניהן פרשת עורך הדין רונאל פישר.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן