הורי גן "אגס" זועמים: "לא נסכים לסגור את הגן ולפזר את הילדים בגנים אחרים"

הורים לילדי גן "אגס" ברובע ט"ז טוענים כי העיריה מתכוונת לסגור לצמיתות את הגן ולפזר את ילדיהם בגנים אחרים. ההורים זועמים: "מה האינטרס לסגור דווקא את הגן הטוב ביותר ברובע ולא להכניס אליו ילדים מגנים אחרים שהם עמוסים?"

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

לגמרי במקרה גילו הורי "גן אגס" ברובע ט"ז כי מתכוונים לסגור אותו בשנה הבאה. קרן, אחת האימהות, אשר בתה לומדת בגן, מובילה את המאבק בתמיכת כל האימהות בגן ואלו שהתכוונו לרשום לשם את ילדיהם לשנה הבאה. "האמת היא שלא הודיעו ישירות על סגירה, אבל הודיעו לצוות גן אחר ברובע, שהוא יישב במתחם של גן אגס. בשבוע שעבר הגננת ניהלה שיחה עם העיריה ואמרה שהיא חייבת לצאת לשבתון מסיבות אישיות ואז נאמר לה שהגן ייסגר. היא בכתה וכך נודע לנו. אחר כך שאלנו ונאמר לנו שהילדים כבר ברשימה של גן אחר."

גם האם נטלי כועסת שגן אגס ייסגר: "הבן שלי אמור לעלות לגן חובה ואני יודעת שמבחינה רגשית זה יעשה לו לא טוב. זה כבר ילד שני. עברתי את אותו דבר עם הבת שלי, כל בוקר היא נכנסה לגן אחרי שהתרגלה להרבה חיבוקים ואהבה. זה צוות נהדר טוב שנותן את החיים והנשמה לילדים. פשוט לא מודעים בעירייה לטעות האיומה שהם עושים".

מה הסיבה לסגירה?
קרן: "אמרו שלגן אין ביקוש וזה לא נכון. יש לנו 22 ילדים ובגנים אחרים 35, פשוט צריך לחלק באופן שווה. הרובע מתרחב וגדל, יהיו עוד ועוד ילדים ולגן יהיה ביקוש גדול, חייבים בעירייה לחשוב לטווח ארוך. גן זה בית חם עבור הילדים, משמונה עד חמש, אין לזה תחליף".
נטלי: "המינימום הוא 21 ויש כבר 22 ילדים שנרשמו לגן, אני מותשת מהאנרגיות שהוציאו ממני ולא אפסיק את המאבק, כי זה לא מגיע לצוות הזה. כל הקורונה הגננת דאגה להפעיל את הילדים דרך הזום, הודעות, פעילויות, בצוק איתן עברה ילד ילד לבתים כדי לשמח אותם, להביא להם מתנה. דברים שלא מובנים מאליהם בכלל".

ולמה אתן כל כך חוששות שהילדים יהיו בגן אחר, הרי גני העיריה מצוינים.

האם בת אל: "זה ילד שני שלי בגן, אין גננות כאלה מיוחדות. גן ירוק עם המון ערכים, אחד הגנים הטובים. הילדים הולכים באהבה ושמחה, צוות משכמו ומעלה. כששאלנו בעיריה מדוע סוגרים אמרו לנו שלא סוגרים ואנחנו לא רוצים להפסיד את הגן הזה רק בגלל שהגננת יוצאת לשנת השבתון, מה שמגיע לה".

קרן: "לסגור גן כזה זה עוול , הבת שלי הגדולה תעלה גן בעוד שנתים לגן, לאן אשלח אותה? הגננת נותנת את הנשמה לגן, היא גם הבטיחה שתהיה בקשר הדוק עם הגננת המחליפה שלה. הצוות נשאר תשע שנים ביחד עם אפס אחוז תלונות, מה אני אמורה לומר לילדה שתשאל איפה כל הצוות שהיא אוהבת? בתקופת הקורונה הגננת הייתה בקשר צמוד עם הילדים"
נטלי: "מה אני אמורה לומר לבן שלי אם יעברו לגן אחר? .באופן כללי הגננת היא אדם תמים וישר וכנראה לא יודעת להילחם ולעמוד על שלה וחבל. כי הילדים שלנו עלולים להפסיד".

עיריית אשדוד: "הרישום לגן היה נמוך״

נתוני מחלקת הרישום מלמדים כי הרישום לגני טרום חובה ברובע היה נמוך ומייתר כיתת גן אחת.

מספר הנרשמים לגן אגס היה הנמוך ביותר, פחות מ-20 ילדים, בשעה שיש מקומות פנויים בגנים אחרים באיזור.

תמונת מצב זו מחייבת בשלב זה את סגירת הגן ושיבוץ הילדים בגנים חליפיים, הליך המתבצע כבדרך שגרה גם ללא סגירת הגן.

ההחלטה אם כן לא מעידה על איכות הצוות שזוכה דווקא להערכה על עבודתו. אדרבא, ככל שיבואו ילדים נוספים לרובע וירשמו לגני טרום חובה, נשמח לפתוח את הגן בחזרה.

תגובת ההורים מגן אגס
[ עיריית אשדוד משקרת לאזרחים במצח נחושה!
לטענת העירייה נרשמו פחות מ20 ילדים לגן ( כמה נרשמו לטענתה 5,12,14 ילדים זה לא נדע) אבל העובדות בשטח מדברות בשם עצמם. בידינו ההורים רשימה שמית של הורים וילדים חתומים 25 ילדים שביקשו גן אגס!! אנו מדגישים שכיום ישנם גנים בעיר הפעילים עם 22 ילדים כך שפתיחת הגן איננה באמת תלויה במספר הנרשמים אלא ברצון העירייה בלבד. עוד טוענת העירייה בכתבה כי "ככל שיבואו ילדים נוספים…נשמח לפתוח את הגן" אז אנחנו שמחים לבשר לעירייה כי ישנם די ילדים לפתיחת הגן!
אנו ההורים דורשים מהעירייה להשאיר את הגן פתוח עם הצוות המדהים שלנו .
אנו כהורים יצאנו למלחמה על הבית נעשה כל אשר יידרש בכדי שהאטימות, האדישות וההתעללות של העירייה בילדינו תפסיק! ילדינו אינם הפקר

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן