הוכרזו הזוכים בתחרות תחרות כלי נשיפה לזכרו של עז ישראלי

בשבוע שעבר, התקיים טקס סיום התחרות, הענקת הפרסים וקונצרט זוכים חגיגי עם תזמורת אקדמא בניצוחו של רומן שגלוב. בתחרות הוכרזו הזוכים בתחרות התשיעית לכלי הנשיפה של הקונסרבטוריון

צילום: דוברות התזמורת
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

התחרות נושאת הפרסים נוסדה בשנת 2015 באדיבותה של משפחת ישראלי להנצחת זכרו של עז ישראלי, בוגר אקדמא שניגן על חצוצרה וקלידים והגיע להישגים מרשימים. מטרות התחרות לעודד מיומנויות אצל נגנים בכל הרמות והגילאים ולחדד אותם, להיחשף לעולם מוזיקלי עשיר, להופיע על במה ולהשמיע ברבים את הישגיהם.

הזוכים הם: יורי ליפין- בן 15, סקסופון, תלמידו של לאוניד זובקו, קובי ויאנר,- בן 18, טובה תלמידו של  זוריק אקשטיין, אלינה צריצ'נסקי, בת 17, חליל תלמידתו של יבגני גורזלציק, וזיו בנימין, בן 16,חצוצרה תלמידו של  רומן שגלוב.

בטקס נשא דברים דוד בן מנחם, יו"ר דירקטוריון קונסרבטוריון אקדמא, שאמר: "התחרות לכלי נשיפה מעץ וממתכת לנגנים צעירים של "אקדמא" הפכה זה מכבר למסורת לזכרו של עז ישראלי ז"ל, שהיה אחד מהתלמידים המוכשרים ביותר שלמדו בקונסרבטוריון במשך השנים. התחרות הוסיפה והעשירה את חינוכם המוסיקלי, את קידום הכישרונות הצעירים ועודדה תלמידים להישגיות ולמצוינות, זו השנה התשיעית ברציפות. בתחרות זו התאפשר לנו לקדם את מטרותינו לאתר עוד כישרונות ולחשוף עוד ועוד קהלים חדשים אל עולם המוסיקה".

תחרות כלי הנשיפה אותה מקיים מדי שנה קונסרבטוריון אקדמא, אינה התחרות היחידה אותה מקיים הקונסרבטוריון, מאז שנת 2009 מקיים אקדמא, את תחרות "פסנתר לתמיד", התחרות הארצית לפסנתרנים צעירים אשר זוכה להוקרה גדולה במפת התרבות הארצית והבינלאומית.

​מטרת התחרות, לחשוף, לקדם ולעודד כישרונות צעירים ומבטיחים בתחום הנגינה בפסנתר המהווים חלק מחזון נרחב לפיתוח פלטפורמה ארצית מובילה בעיר אשדוד, שתהווה נקודת זינוק לדור הבא של הפסנתרנים בישראל.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן