הדור הבא: שביעייה לאדומים בדרבי הקטן של נערים ב'

עוד סוף שבוע נהדר של כדורגל נוער, נערים וילדים מאחורינו. נערים ב': ניצחון ענק לאדומים אשדוד מול הפועל אשדוד. ביום ראשון: נערים ב של מ.ס אשדוד תשחק מול מכבי ת"א במסגרת חצי גמר גביע המדינה (איצטדיון ר"ג, 16:00). נוער: ביום רביעי מ.ס אשדוד תשחק בחצי גמר גביע המדינה מול מכבי ת"א (ר"ג, 19:00)

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

נוער

קבוצת הנוער של מ.ס אשדוד נהנתה משבת חופשית והתכוננה במלוא המרץ לקראת המשחק החשוב ביום רביעי הקרוב, במסגרת חצי גמר גביע המדינה, מול מכבי ת"א בשעה 19:00. צפוי משחק מרתק והקהל האשדודי מוזמן להגיע ולתמוך במחזיקת גביע המדינה.

בליגה הלאומית דרום לנוער אירחה ביום שישי האחרון , את קבוצת מכבי עירוני את אשדוד את מכבי יפו לדרבי קבוצות אוהדים. עירוני אמנם עצרה את רצף ההפסדים, עם תוצאת תיקו 1:1, אך שקועה עמוק במקום האחרון וצפויה לרדת ליגה בתום העונה. כבש לעירוני: אלון רט בדקה ה-85.

נערים א'

קבוצת נערים א' של מ.ס אשדוד יצאה בשבת האחרונה למשחק חוץ מול בית"ר נס טוברוק, במסגרת המחזור ה-28 של ליגת העל ונחלה הפסד בתוצאה 3:1.

נערים ב'

קבוצת נערים ב' של מ.ס אשדוד והמאמן קובי אדרי סיימה בתיקו 0:0 מול קבוצת הפועל ת"א, במשחק שהיה שקול כמו התוצאה וההגנות שיחקו בו תפקיד מרכזי, במסגרת המחזור ה-28 בליגת העל. מ.ס אשדוד מתכוננת לחצי גמר גביע המדינה שיתקיים ביום ראשון הקרוב, מול מכבי ת"א, באצטדיון ר"ג בשעה 16:00.

במסגרת ליגת מחוז שפלה של נערים ב' נפגשו במוצ"ש בסינטטי הקטן האדומים אשדוד 'צו פיוס' והפועל אשדוד 'צו פיוס' לדרבי על טהרת השם 'הפועל'. קבוצת האדומים אשדוד הייתה טובה יותר והנחילה להפועל תבוסה שהסתיימה בתוצאה 7:0. כבשו לאדומים: טלקר ינון 12, בנישו יהלי 32, ברבי אורי שמעון 46, לוין נהוראי 62, רטובסקי דוד 66, יפת איתי 74, נידני יוסי 79.

באותה הליגה, בשישי בצהריים אירחה קבוצת נערים ב' של בית"ר אשדוד את עירוני קרית גת. האורחים ניצחו בתוצאה 8:3. לבית"ר כבשו: ליאם אוחנה וצמד של מיכאל נניקשווילי.

נערים ג'

הצגה גדולה של קבוצת נערים ג' של מ.ס אשדוד. הקבוצה יצאה למשחק חוץ מול עירוני מודיעין וחזרה משם עם כל הקופה לאחר תצוגת תכלית שהסתיימה בתוצאה 6:2 לזכות אשדוד. כבשו: שלושער של רז תמר, יואל בלובין, בן אברמוב ואיתי טפר.

ילדים ב'

משחק ענק של קבוצת ילדים ב' של מ.ס אשדוד, שיצאה למשחק חוץ מול בית"ר ירושלים וחזרה משם עם 4:0 חלק. כבשו: ארז דידי, איתמר אטיאס, עידן מנור וליאם מלכה.

ילדים ג'

משחק טוב של קבוצת ילדים ג' של מ.ס אשדוד, עזר לה לחזור ממשחק החוץ נגד הפועל ראשון לציון עם היד העל עליונה. בסיום: 2:1 למ.ס אשדוד.

טרום א'

קבוצת טרום א' של מ.ס אשדוד השיגה ניצחון יוקרתי בתוצאה 2:1 על מכבי ת"א. עידו עשור ועידו שולמאי כבשו.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן