הבנות חוזרות לאירופה ולליגה

קבוצת הכדורסל של הנשים ניצחה באירופה ואת האלופה מרמלה, ניצחונות חשובים וכעת הן לקראת משחק גורלי באירופה. אחרי ההפסד ל׳קרית אונו שיקו׳, מכבי אשדוד ניצחה את מכבי שוהם

כיכבה במשחק הבכורה. היידמן. צילום: עודד קרני, מנהלת ליגת העל לכדורסל נשים
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

מכבי בנות אשדוד אירחהביום חמישי שעבר, את קיבירקסטיס הליטאית. האשדודיות ניצחו 85:75 והמשיכו למשחק צמרת נגד אלופת המדינה אליצור רמלה וניצחה 68:70, בחמישי (היום) הקבוצה תארח את בוטאש הטורקית למשחק שבו היא חייבת ניצחון, על מנת להגיע לשלב הבא של הטורניר. כל זאת לאחר ההחתמה של הגארדית נטישה היידמן שהצטרפה לקבוצה בשבוע שעבר.

כאמור, האשדודיות הלכו למשחק בליטא עם הגב לקיר, אך בסופו ניצחו בתוצאה דו ספרתית אודות למשחק טוב של שאטורי ווקר עם 24 נקודות, עשרה כדורים חוזרים ושישה אסיסטים. האשדודיות יוכלו לעלות לסיבוב הראשון של הפלייאוף במידה וינצחו את בוטאש, או במקרה וקיבירקסטיס תפסיד ל׳אוני גיור׳, שכבר עלתה לשלב הבא במקום הראשון, כחלק מהיותה קבוצה עם דירוג טוב ביחס למקומות השלישיים. אך הדרך הקלה ביותר לסיבוב הבא, היא ניצחון.

אף שאירופה חשובה ומסקרת את הבנות, אין לשכוח את הליגה. האשדודיות אירחו את האלופה אליצור רמלה למשחק על כל הקופה. שתי הקבוצות הגיעו למשחק האחרון כשהן במומנטום נהדר בליגה, ונאבקות על השלב הבא ביורוקאפ. האשדודיות סיימו את ההתמודדות שידן על העליונה עם 68:70 מסל ניצחון ענק של קלני בראון ביציאה מפסק הזמן וכארבע שניות לתום ההתמודדות.

נטישה היידמן במשחק בכורה במדים הצהובים – כחולים, הובילה את רשימת הקלעיות עם 17 נק', שאטורי ווקר הרשימה עם טריפל דאבל שכלל 11 נקודות, 19 כדורים חוזרים ועשרה אסיסטים.

ביום שני הקרוב האשדודיות יתארחו למשחק נגד א.ס רמת השרון מהמקום החמישי בטבלה וינסו לשמור על הפער הקיים שצמח לשתי נקודות (הפרש של שני משחקים) בינן לבין אליצור רמלה.

הגברים חוזרים לנצח

 קבוצת הבוגרים מכבי אשדוד שבה מהר מאוד למסלול הניצחונות כשרשמה בראשון האחרון ניצחון ביתי ענק במקיף ח' 50:79 על מכבי שוהם. השחקנים של איתן בן אליעזר פתחו את המשחק יחסית מנומנם, אך עדיין בסיום הרבע הראשון הלוח הראה יתרון 11:14 לאשדודים. הרבע השני החל עם שלשה ראשונה של רחמילביץ ועוד שתי חטיפות רצופות של ברנט מתוך 9 חטיפות שלו בכל המשחק, השניים הובילו בריחה של אשדוד והחצי הראשון נגמר ביתרון דו-ספרתי 21:31. הרבע השלישי היה שייך לאשדודים שבדקה וחצי תפרו ארבע שלשות רצופות, שפתחו פער משמעותי והוליכו 37:60 לאחר 30 דקות של התמודדות. עשר הדקות האחרונות היו גם הן תחת שליטה של הצהובים כחולים שרצו נקודות קלות וידעו לשמור על ההובלה עד תום המשחק. בסיום 50:79 גדול למכבי אשדוד. יש לציין את עידו אזולאי שסיפק משחק נהדר, הטוב ביותר שלו העונה, עם דאבל דאבל של  10 נק׳ ו-10 כדורים חוזרים.

צילום: דיגישארק

האשדודים חזרו לנצח שבוע לאחר ההפסד הראשון של העונה לעירוני קרית אונו שיקו, כעת קבוצתו של בן אליעזר נמצאת במקום השלישי. ביום שלישי הקרוב תצא הקבוצה למשחק נגד הפועל מבועים/מרחבים מהמקום העשירי, האשדודים ירצו לנצח את המשחק ויסתכלו ככל הנראה על המשחק בו הפועל כפר קאסם תארח את א.ס אשקלון. מדובר במשחק שעשוי להשפיע באופן ישיר על צמרת הטבלה.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן