הלו אמריקה, אני מגיע

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

כל כך היינו עצובים השבוע, אבל גם קצת מאושרים בשבילו, אחרי ששמענו את הידיעה המרעישה, שעומר חזן השחקן, הדוגמן, שאנחנו מלווים אותו עוד כשהיה בן 9 ושיחק כילד בסדרה המיתולוגית ׳עספור׳ (אבל הופיע גם בפלמ״ח, ״זיגי״ ״בעלת החלומות״ והרשימה עוד ארוכה), יארוז את הפקלאות (טוב, זה יקרה אחרי שהוא סיים את כל עשרות מופעי הפסטיגל בכיכובו) וימריא אל הדוד סם, כדי לנסות לקדם את הקריירה שלו מעבר לים. אז איך אומרים בהצלחה באנגלית?

תעשו טובה ותרימו טלפון, או לפחות תשלחו הודעה בכל מדיה אפשרית, לזמרת משלנו חנה גור, שחגגה השבוע, ליתר דיוק ביום רביעי האחרון, יום הולדת. (את הגיל המדויק אנחנו שומרים במערכת). חוץ מזה, לאחרונה זכתה חנה להשתתף פרוייקט "אותה הגברת בשדרוג אדרת”, שנוצר בעקבות משבר אישי בסטודיו של הצלמת בר בשירי זגמן בחולון, והבנה אמיתית שהיא מועצמת כשבעצם מעצימה אחרות.

צילום: בר זיגמן

״הפרויקט נותן לכל אישה באשר היא, לבטא את עצמה במלוא העוצמה והיופי שהוא רק שלה, להשתחרר, לצחוק, להיות הכי יפה שיש בעייניה ולאמר את שעל ליבה על מסע חייה. זהו פרוייקט שהתחיל בקטן ותופס תאוצה כי לכל אישה יש סיפור וייחודיות שרק צריך להוציא החוצה״ מסמכת חנה.

המדור רוצה לפרגן למסעדת ׳פסקדו׳ האשדודית זכתה בפרס המסעדה הכשרה המצטיינת בתחרות המטבח הישראלי לשנת 2022. 

״אם תשאלו אותי, לצד היצירתיות, הטעמים ורמת השירות האישית והגבוהה, המרכיב הכי חשוב במתכון של פסקדו הוא האהבה הגדולה של השף יחי זינו והשותף ערן זנו למקצוע שלהם ולעיר אשדוד, שהופכת כל מנה ליצירת אמנות של ממש״, אמר השבוע ראש העיר ד״ר לסרי אחרי הזכיה. אגב, ׳פסקדו הוכתרה בשנה החולפת גם כאחת המסעדות הטובות ביותר במזרח התיכון.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן