"הבטחתי לפתוח את הקאנטרי ואעשה זאת. אם מישהו יתקע את זה, התושבים יצאו להפגין ברחובות"

סוגיית פתיחת הקאנטרי קלאב הולכת להיות התפוח האדמה הלוהט של הבחירות באשדוד. סגן ראש העיר אשדוד שמעון כצנלסון מזהיר מפני הפגנות של תושבים על הכפייה החרדית. כצנלסון:"תושביפ ייצאו לרחובות. אשדוד היא לא דיקטטורה של הציבור החרדי ‼️אם אבי אמסלם רוצה לחיות כמו בבני ברק – שיילך להיבחר למועצת העיר בבני ברק"

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

סוגיית הקאנטרי הולכת ומתחממת. המקום בנוי מוכן ויש אלפי נרשמים והפתיחה מתעכבת. כצנלסון מאשים את ראש העיר אשדוד בעיכוב הפתיחה ומתן טופס 4 בשל לחץ חרדים שדורשים לא לפתוח בשל העובדה שהמקום יעבוד בשבת .

ולא רק הסוגייה של הקאנטרי מכעיסה את כצנלסון. לדבריו. "אבי אמסלם מודה בביטאון הרשמי של תנועת ש״ס ש ״ראש העירייה ייבחר אך ורק בתמיכת הנציגות החרדית״. ראש העיר לא יכול להיסחט על ידי הציבור החרדי.אבי אמסלם וחברי המועצה החרדים רוצים לפגוע בכל פרויקט שאנחנו מקדמים לטובת התושבים. הם מנסים למנוע את הפתיחה של קאנטרי בניגוד לחוק. הם לא יצליחו – הקאנטרי יעבוד 7 ימים בשבוע.
הם כפו על ראש העיר למנוע את הקמתו של הגלגל הענק ורוצים לעשות את זה כנגד כל פרויקט תיירותי שאנחנו מקדמים בעיר הזאת. הם לא יצליחו – נמשיך לקדם את החזון התיירותי של העיר. הגלגל הענק יפתח ויעבוד 7 ימים בשבוע.

אנחנו ממשיכים לעבוד ולא יעזור להם כלום – אנחנו מקדמים ובונים את אשדוד ברוח של ״חיה ותן לחיות״, ונעמוד מול כל מי שרוצה למנוע זאת. רק אנחנו מונעים את זה עכשיו ורק אנחנו נמנע את זה בבחירות הקרובות.

לכן, המחנה הליברלי חייב להתאחד ולמנוע את הסחטנות של הסיעות החרדיות בעיר. אני קורא עוד פעם לשותפים שלי – בואו ניפגש ונדבר. זה הזמן לאחדות. אנחנו יכולים לעצור את זה אם נהיה חזקים."

ש. ואם לא יקרה והקאנטרי לא ייפתח?

הקאנטרי יהיה פתוח בשבת – אשדוד היא לא דיקטטורה של הציבור החרדי.הבטחתי לפתוח את הקאנטרי ואני אעשה את זה. אם מישהו ינסה לתקוע את זה, התושבים יצאו להפגין."

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן