הבחירות לוועד בנמל אשדוד: הלאומית כבשה מעוז ההסתדרות הכללית

מכה להסתדרות הכללית: שני נציגי הלאומית נבחרו לוועד בנמל אשדוד. שי בניסטי ומישל ביטון נבחרו לוועד ציוד מכני. ההערכה שניהם ישמשו יו"ר הוועד ברוטציה. ולביטון כבר הצהרה: "נעשה מקצה שיפורים בהסכם הרפורמה"

מישל ביטון. נעשה מקצה שיפורים בהסכם.
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

מישל ביטון ושי בניסטי, המזוהים עם ההסתדרות הלאומית נבחרו אתמול ברוב קולות לוועד ציוד מכני בנמל אשדוד. נציג שלישי בוועד גדי אבוטבול חבר ההסתדרות הכללית נבחר אף הוא. ההערכה כי מישל ביטון ייבחר לראשות הוועד ברוטציה עם בניסטי.

יצוין כי ההסתדרות הלאומית מזה מספר שנים מנסה לחדור לנמל ולהוות את הגוף הרשמי המייצג בנמל אשדוד. חלק מהעובדים אכן משלם דמי חבר ללאומית אבל עדיין ההסתדרות הכללית מובילה במספר החברים והיא הגוף המייצג. אולם הבחירה של שני חברי לאומית אולי מסמנת את הכיוון בעתיד.  

לדברי ביטון, לאחר נצחונו: "ניסו להוריד אותי מהבחירות ועשו הכל לפגוע בבחירתי. ביום הבחירות הורידו לי שלטים אבל זה לא עזר להם. נבחרתי ובעזרת השם נוביל את המאבק שלנו כעובדים"

יצויין כי יום לפני הבחירות חתמה ההסתדרות והוועד בנמל אשדוד מול ההנהלה ומשרד התחבורה על הסכם הרפורמה לקראת פתיחת התחרות מול הנמל החדש. ביטון מתכוון לעשות מקצה שיפורים בהסכם, על מנת לדאוג שכמה שפחות ייפגעו העובדים.  

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן